środa, 24 września 2014

Kalendarium: lipiec 2010

Mamy kalendarium pod kalendarium, ale nie zauważyłam na stardoll ostatnio nic ciekawgo (nawet nowy Spotlight dla Royalty), co by można opisać. Tak więc - lipiec.
HB's:
Mamy tutaj (już nie-) słynną kokardkę. Jej wartość przekraczała 600sd, aż stardoll postanowił wprowadzić ją ponownie do HB's Summer Retro.
1 lipca zostaliśmy poinformowani o wielkich zmianach zbliżających się do stardoll. Chodziło o Wielką Metamorfozę:
 
Kurtyna powoli się rozchylała, ukazując nam (wtedy) przyszły stardoll.

Tego samego dnia dostaliśmy nowy sklep: PPQ:


Moim pierwszym skojarzeniem było, że PPQ ma być w zastępstwie za DKNY.

Zakupy mogliśmy też zrobić w sklepie Archive, do którego trafiła właśnie "nowa" kolekcja:
2 lipca dostałam taką wiadomość na pocztę:
5 lipca kurtyna odsłoniła nam nieco tajemnicy:
Nadchodząca metamorfoza u jednych budziła lęk, u innych ekscytację...
Tego dnia dotarła też nowa kolekcja ANTIDOTE:




Kolekcja została bardzo skrytykowana, ponieważ wszystkie ubrania... już kiedyś były (i to w "zwykłych" sklepach), tylko w innych kolorach. Dużo czasu minęło nim wszystko się wyprzedało.
6 lipca stardoll otworzył swój oficjalny blog:
Kurtyna się nieco rozsunęła:

7 lipca mogliśmy zaobserwować małą zmianę. Nazwa MeDoll Editor, została zastąpiona Salonem Piękności:
Nas, jednak, bardziej zainteresowała dostawa do KOHL'S:


9 lipca nastąpiła oczekiwana Wielka Metamorfoza. Pamiętam, że początkowo nie mogłam się zupełnie na stronie odnaleźć (jak wielu innych graczy). Niektórzy tak znienawidzili nowy stardoll, że zastanawiali się, czy nie odejść. Oczywiście wystąpiła masa błędów, np. tymczasowy brak paska wyświetlania transmitek.
Tak wyglądał stardoll "na świeżo" po metamorfozie, w wersji przewodnika dla zagubionych graczy:



 Wizytówka konta jest w prawym górnym roku. Przedstawia stan portfela i ilość sp. U góry z lewej strony mamy powiadomienia, wiadomości i chat:




Do starplazy trafiły specjalne ubrania:
Wprowadzono też nowe nagrody w konkursach:
Pojawiła się też promocja na doładowania:


12 lipca pojawił się nowy ukryty sklep: cats&dogs:
Moja poczta z 13 lipca:
15 lipca rozpoczęła się wyprzedaż wybranych artykułów w suite shop'ie:
Miała ona miejsce prawie każdego miesiąca, po jej zakończeniu, obniżone towary trafiały do bazaaru.
Tego samego dnia dodano nowe Styled Outfits:

A tak wyglądała lalka z Graj&Zarabiaj:
Moim zdaniem stardoll pomylił sobie lalki, bo "szkolna" powinna pojawić się miesiąc później.
19, dodano nowy gatunek:
Teraz można go zaprojektować w dziale Design.

20 lipca dostaliśmy nowy sklep - Killah:

Co ciekawe, pomimo iż ubrań nie da się już kupić w starplazie, na bazaar też nie trafiły.
Dzień później kolejne Styled Outfits:
22 lipca dodano kolejny ukryty sklep - jcpteen:
Oprócz tego - nowe piętro w Garden Variety:

24 lipca pojawiła się zapowiedź kolejnego Live Chatu:
25 lipca, jak co miesiąc o tej porze, rozpoczęła się wyprzedaż w starplazie, obejmująca większość artykułów ze sklepów "regularnych" (nie markowych):
Wyprzedaż była jednym z głównych powodów, dla których opłacało się być SS, bo tylko SS miały te obniżki. Wraz z początkiem nowego miesiąca ubrania trafiały do bazaarów, a my mieliśmy co sprzedawać, by mieć nowe sd.
28 lipca stardoll dodał nowe ubrania do stardoll TV:
Pojawili się też (zupełnie niepotrzebnie) nowi Kumple:
29 lipca dodano ukryty sklep kosmetyczny:

W pełnej formie dostępny był w Szwecji. Kosmetyków było niewiele:
Przy okazji kosmetyków chciałam wam pokazać wygląd Salonu Piękności:
To moja lalka z października 2010 (wygląd Salonu się nie zmienił) uchwycona do metamorfozy. Wygląd na Halloween.
Shiroayu w lipcu nosiła słynny (wtedy) warkocz za 2000sp. Nawet nie wiecie jak się cieszyłam, kiedy go zdobyłam.
30 lipca na stardoll było już 70 mln kont:

Tak wyglądał okres, z którego najbardziej brakuje mi comiesięcznych wyprzedaży. Stardoll to żyd (nie obrażając żadnej narodowości).

4 komentarze:

  1. Matko, ja wtedy zrobiłam sobie przerwę 2 miesiące nie wchodziłam. Zalogowałam się, a tu nowy wygląd, byłam taka zdenerwowana, że nie wchodziłam przez miesiąc, ale przyzwyczaiłam się i jestem do dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się miesiąc bardzo podobał, dużo się działo, no i ta wielka metamorfoza :)


    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  3. Metamorfoza była lekkim szokiem, ale szybko się przyzwyczailam. To było lato w którym wszystkie darmówki były moje!

    OdpowiedzUsuń