poniedziałek, 13 października 2014

Poznasz po fryzurze

Dzisiaj chciałam podjąć temat fryzur za starpunkty, teraz - za poziomy.
Wchodząc do salonu piękności od razu widzimy je wszystkie, niezależnie od tego, czy je zdobyliśmy, czy też nie. Możemy je przymierzyć, nie da się tylko zapisać na lalce tych "nie odblokowanych".
 Przed wprowadzeniem poziomów, każdy członek stardoll widział w swoim salonie piękności, tylko, te, które już zdobył, dlatego też gracze strasznie się dziwili, gdy na jakimś koncie natrafili na nieznaną fryzurę. Pamiętam te pytanie: "skąd ta fryzura?", "za ile sp?".
Można było zdobyć "fejm" na fryzurę. Był to jeden z powodów, dla których lalki z dużą ilością sp były popularne. Z takimi VIPowskimi fryzurami były po prostu "fajniejsze".

Niektóre blogi pokazywały swoim czytelnikom fryzury i podawały ile trzeba zdobyć sp, aby je odblokować. To było, jak odkrycie "tajemnicy":

Pamiętam, jak na swoim blogu zaczęłam prowadzić "przymiarki". Na prośbę czytelników robiłam im screeny z wybranymi przez nich fryzurami, ponieważ mogłam innym lalkom przymierzać te, zdobyte przeze mnie. Później inny blog też zaczął to robić. Skończyło się, gdy pojawiły się poziomy.
Jak widzicie, do tej pory stardoll nie dodał żadnej nowej fryzury. Moim zdaniem to spore zaniedbanie.

W każdym razie, w czasach, gdy nie było studia projektowania fryzur, sklepu Tress Up, ani nawet fryzur dla SS, te za sp były jedynym sposobem na wyróżnienie się i jednym z głównych powodów, dla którego chcieliśmy zdobywać sp.

Pamiętam, że odwiedzając lalkę z "fajną" fryzurą zawsze natrafiałam na mega apartament i wypchaną szafę. Fryzura była jak gwarancja. Tak mi to dzisiaj do głowy przyszło, kiedy zobaczyłam, że konto pewnej dziewczyny z 80 poziomem nie różni się prawie niczym od konta innej z 20 poziomem.

3 komentarze:

  1. Heh, pamiętam, jak każdy chciał mieć tę z długimi, prostymi włosami za 4000sp, ale ogólnie to była era na warkocza ;D Ogólnie na postawie tych fryzur można zrobić podział na stardollowe ery, np: własnie era warkoczowych klonów, era prostych klonów, era koczkowych klonów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio właśnie myślałam, że admini w końcu powinni dodać nowe fryzury za poziomy. Przyznam, że sama czasem z niektórych korzystam, bo fajnie wyglądają :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś natrafiłam na doll z 14 levelem, royalty, w pokojach dużo mebli, niezła szafa. Turcja.
    Natomiast kiedy widzę dziewczynę grającą od 2014 a level 60! Ja mam 50, a gram od 5lat:D Ale kiedyś możliwośc zdobycia sp na jeden rok była ogarniczona

    OdpowiedzUsuń