wtorek, 28 października 2014

Napompowane ceny Strike a Pose

Kiedy pojawiła się pierwsza kolekcja wielu straciło dla niej głowę, dla kolejnych także. Teraz można te ubrania sprzedawać na bazaarze. Rozumiem, że ten styl to nowość, ale poważnie? Chcecie 600sd za coś, co kupiliście za 40sd?
Zanim wprowadzono wyszukiwanie sklepu na bazaarze, nie było możliwości znaleźć czegokolwiek poniżej 599sd. Teraz jest tak:



 Chyba kogoś główka boli... Do tych, którzy zastanawiają się nad kupnem czegoś z bazaaru - radzę poczekać, ceny na pewno spadną, tym bardziej, że stardoll na 100% doda nowe kolekcje (może lepsze od wcześniejszych) i ubrania tego typu przestaną być takie niezwykła, Zresztą, zauważyłam, że już próbuje się zmniejszyć ich wartość (sklep Bod Mod na pewno będzie miał więcej kolekcji z innymi modułami do ciała). Największe przegięcie jednak (tym razem ze strony stardoll) to ten HB's:
Pomimo, iż nie jest limitowany kosztuje więcej niż limitowane rzeczy ze Strike a Pose.
Pamiętajmy, że wysoka cena ubrań w sklepie LE wzięła się właśnie z tego, że ubrania były limitowane ilościowo. Tak więc ten HB's to jakiś żałosny żart.

4 komentarze:

  1. No ten HB w takiej cenie to rozlozyl mnie na lopadki! Ale coz admini wywachali interes w tym, ze kazdy ma juz dosc nog i rak, ktore ulozone sa w kolko w ten sam sposob. Chcesz byc inny - plac!

    Pozdrawiam, Sonia :)
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten hb bardzo mi się spodobal. Ale jak zobaczyłam cenę. .nawet torebki z ostatniej kolekcji le mniej kosztowały. Co do sap nie mam nic z tego sklepu. Nigdy nie zdążyłam nic kupić a 600sd nie chce wydać na jedną rzecz
    Raz trafiła mi sie super okazja że tą białą spódnice znalazłam za 180..ehh ale sd brakowało. -.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten Hb to naprawdę lekka przesada. Strike a Pose bardzo mi się podoba, ale nic nie mam, a na bazaarze jest za drogo więc trzeba się pogodzić z tym, że moja lalka będzie stała w jednej i tej samej pozycji przez bardzo długi czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do Strike a Pose to można to było przewidzieć...
    Odniosłam wrażenie że kolekcja rozeszła się szybciej niż niejedno LE. No i sama widziałam wiele, że tak powiem "akcji" które miały na celu wywalczenie możliwości zmiany pozy lalki

    OdpowiedzUsuń