niedziela, 24 sierpnia 2014

Wisienka na potwornym torcie

Dostałam informacje (od natalcia1112)  o kolejnej dziwnej lalce CherryDABoo:

Już nas to nawet nie dziwi. Kilka zdjęć z prezentacji:






Mamy dowody, że lalkę można deformować na wiele sposobów.
Jest tutaj jednak pewna nowość, chodzi mi o osiągnięcia:
O ile się nie mylę, każde osiągnięcie można zdobyć jeden raz - a więc można mieć tylko jedną statuetkę. U naszej wisienki się one rozmnożyły. Ciekawe, czy sp. za nie też dostała kilka razy?

Te zdeformowane lalki są usuwane przez stardoll, sądzę więc, że wisienkę też można zgłaszać - jeżeli nie "za wygląd" to za "cudowne rozmnożenie".

12 komentarzy:

  1. Znowu te same włosy, i dwa punkty na dole... jezusmaryja, coraz bardziej się boje Stardolla

    OdpowiedzUsuń
  2. Stardoll powinien coś z tym zrobić, bo ci hakerzy grzebią w kodzie HTML. Ten użytkownik w BFF ma więcej tych kont.

    OdpowiedzUsuń
  3. HAHAAHAHAHAAH JAKA PIĘKNA ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahahah ta zielona wygląda nawet nieźle. Gdyby była zrobiona w stardesign hair, patrząc na realia obecne stardoll, to zapewne wygrałaby covergirl ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezus, jest straszna :O

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie moge,niedługo to ja ze stardoll zrezygnuje

    OdpowiedzUsuń
  7. LAWLCHERRYDABOO przy okazji przeglądania natrafiłam na kolejne konto,nie pamiętam czy już je gdzieś wstawiałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest ten sam właściciel co właściciel konta Wigstock... No no ciekawie ;;) Jeszcze na dodatek ma zamknięty główny pokój *-* Ale wygląda ślicznie XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ona ponoć zhakowała dzisiaj Stardoll xoxo

    Golda89

    OdpowiedzUsuń
  10. Boję sie ;-;Ona jest straszna
    Chyba dzisiaj i przez najbliższy czas nie mam zamiaru logować się na sd :/
    Mam nadzieję, że admini opanują sytuacje i , że nie stracimy naszych kont :c
    zuzameduza

    OdpowiedzUsuń
  11. Wczoraj ktoś właśnie tak zdeformował moją lalkę, od wczoraj nie mam nad kontem obolutnej kontroli, cały czas ktoś tu jest, zmiana hasła nie pomaga....

    OdpowiedzUsuń