poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Fałszywa melodyjka

Jednym z dodatków dla SS jest możliwość dodania melodyjki do prezentacji:
Chociaż, niemal od początku, jestem SS to jeszcze nigdy nie wybrałam żadnej melodyjki i na pewno tego nie zrobię. Ta funkcja istnieje chyba od kiedy pojawiło się SS. W 2009 roku (czyli kiedy ja dołączyłam) ta funkcja nie była już "na czasie", a co dopiero teraz. Wtedy wydawała mi się obciachowa i dziwi mnie, że do tej pory jeszcze istnieje. Trochę denerwujące jest, gdy nagle, niespodziewanie atakuje cię ten dźwięk. Moja siostra kiedyś spadła z krzesła przez to :P

Myślę, że stardoll po prostu zapomniał o swoich fałszywych melodyjkach. O ile się nie mylę, to od wprowadzenia funkcji w ogóle jej nie aktualizowano i nie dodano żadnej nowej. Nawet reklamy SS nie zawierają wzmianki o możliwości dodania dźwięku do prezentacji.

Jeżeli miałby już koniecznie być jakiś dodatek dla SS, to czemu nie możliwość wybrania "efektów" lub ramki wokół prezentacji, czy okna apartamentu?

2 komentarze:

  1. Najbardziej wkur... zająca rzecz na stardollu w apartamencie -_-

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstyd się przyznać, ale miałam to do niedawna... Zawsze mam wyciszony dźwięk a tu pewnego razu patrzę i boże, to coś było u mnie :< Fu, fu.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń