poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Pomieszanie z poplątaniem

Dostałam właśnie pewne dane o oszustach od TiaraAiwlys


Aladeriel19 (konto usunięte) twierdzi, że szklanka9 włamywała jej się wielokrotnie na konto i za pomocą tego konta oszukiwała.
Z kolei Zuse2 twierdzi, że szklanka9 jest ofiarą olusia15lov. Olusia15lov miała też okraść Tynaa1234, ta jednak twierdzi, że Zuse2 jest oszustką:



Z kolei inna osoba- zawszeczarna2 wyciąga dane konta na "darmowe sd":
Przestraszona groźbami twierdzi, że kazała jej to robić (za kasę) aladeriel19 (konto usunięte). Czyżby było to wtedy, gdy konto aladeriel19 było pod kontrolą szklanka9 (jeżeli było).
Zawszeczarna2 w swojej prezentacji przestrzega przed inną oszustką - AGA55TV

Ogarniamy? Mnie trochę zajęło zanim to rozwikłałam.
Na listę oszustów trafiają:
- szklanka9
- Zuse2
- zawszeczarna2 - nawet jeżeli działała "z polecenia", to tylko oznacza, że łatwo ją kupić, a zrobi różne rzeczy

12 komentarzy:

  1. Troche nie ogarniam. xD
    Zawszeczarna nie ma gdzie spac, smuteczeq c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest śmieszne, spać nie ma gdzie, a na internet i komputer ją stać? Pierwsze co przychodziło mi na myśl to: Łatdefak?

      Usuń
  2. A ja ogarniam. Złodzieje żyją i działają wokół nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahahahahaha co za debilki a może debilka? Bo przecież tymi 3 kontami może sterować tylko jedna osoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. łat de? Już nic nie rozumiem ;__;... chwila moment, pamiętam jak kiedyś jedna osoba pisała do mnie, że szklanka9 ma urodziny i jak wyślę jej prezent to dostanę coś od tej co pisała mi wiadomość. Jakieś 80 osób złożyło jej życzenia urodzinowe (jeśli w ogóle miała urodziny) a od 15 osób dostała prezenty. Ja byłam mądra i nic nie dawałam :) Teraz ma to sens C: Tylko nie pamiętam jaki miała nick ta osoba co pisała do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. No ta szklanka9 to niezłe ziółko oto komentarz jednej osoby : http://pl.tinypic.com/view.php?pic=5nt74m&s=8#.U_yRE6PQyhc Znalazłam to jak przeglądałam (nie wiem czemu) komentarze pod starym postem na jednym z sławnych blogów.

    OdpowiedzUsuń
  6. tak obsmarowuja stardoll http://files.tinypic.pl/i/00569/pb0kilx8tohs.png

    OdpowiedzUsuń
  7. O co w ogóle w tym wszystkim chodzi, poplątanie z pomieszaniem :P

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  8. Szklanka9 to na prawdę oszustka. Napisałam w jej kg że trafiła na listę oszustów a ta usunęła komentarz. Gdyby była niewinna raczej by się broniła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja siostra to olusia15lov i ona tak serio okradła i oszukała XDDD

    OdpowiedzUsuń