środa, 20 sierpnia 2014

Super okazja! - doładuj komuś konto za darmo

Natalcia1112 podesłała mi kolejną informację, wziętą z jednego bloga o stardoll. Bloga o nowościach, który ma obecnie prawie 800 obserwatorów, cały zespół redakcyjny i bardzo dobrze się trzyma. Ale o co chodzi? Nie podam tutaj adresu bloga (ci, co obserwują, na pewno go rozpoznają), ale odwiedzając go natrafiamy na taki post na samej górze:

To nie pierwszy raz, kiedy spotykam się z prośbą o doładowanie konta blogowego, czy prywatnego, ale nigdy jeszcze nie widziałam, by za doładowanie nie dawano nic w zamian.
Ach, ta wdzięczność. Czytelnicy bloga nie szczędzą pochwał nad pomysłem:
Jedyne, co można dostać w zamian do wpis na Złotą Listę, ale chwila...
Losowanie, jak do tej pory, odbyło się chyba raz. Oto, co było ostatnio:
Połowa z tego to śmieciowe rzeczy. Kto wyda ok. 10 zł by zdobyć szansę wylosowania kolczyków wartych 20sm?
 Bądźmy poważni. Wiele osób nawet sobie nie kupuje SS. Jeżeli właścicielka bloga nie chce wykładać własnej kasy na doładowanie to niech nie wyciąga ręki do innych, tylko zaproponuje z zamian chociaż 250sd - może wtedy ktos chętny się znajdzie.

EDIT: Wyłączona została możliwość komentowania posta "Informacja" na tamtym blogu.

13 komentarzy:

  1. Chyba wiem, o którym blogu mowa... Jeśli to ten co myślę, to założycielka/redaktorka, prosiła mnie o to żebym właśnie doładowała lub oddała stardolary w zamian za coś tam, bo jej aktualnie nie stać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz doładowałam konto tego bloga, ale to tylko dlatego że w niemczech kosztuje to tylko 2.95€ z komórki. Według mnie powinni dać coś w zamian lub sami doładowywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale 2,95€ to przecież ta sama cena co w Polsce, tylko w innej walucie XDDD

      Usuń
    2. no dokłądnie, tyle że jak w polsce doładuje konto na telefonie za 15zł i jak doładuję sobie ss za 5/11 to nie będę miała nic. A jeśli doładuję sobie konto za 15€ a następnie konto na stardoll za 2/5 to jednak coś mi zostanie xd
      inaczej nie umiem wytłumaczyć, a że pisałam to ja to trudno ogarnąć hahaha

      Usuń
  3. Hahaha, widziałam to XD Oplułam kota colą XD

    OdpowiedzUsuń
  4. tak rozpoznaje go estem an nim t jest wy-stardoll to zebranie przy ludziach!!!!

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten post jest żałosny, nie dość ze założycielka (bądź redaktorka) spamuje ciagle w księgach gości (u mnie jakieś 5 razy pojawil się spam od kogoś z wy stardoll, mimo ze pisałam iż tego sobie nie życzę) to jeszcze doladowanie ss. Skoro zalozyla bloga niech liczy się z kosztami, a nie zebrze od innych. Straciłam szacunek do tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten post napisała założycielka, która ma konto na Stardoll. Przeczytajcie jej prezentację. Żałosne pisze tam, że nie chce aby ktoś doładowywał jej konto a przecież tylko ona staeruje kontem blogowym na Stardoll. Porażka

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie o to mi chodziło. Żałosneeeee

    OdpowiedzUsuń