środa, 6 sierpnia 2014

Nie bawcie się w hakerów

Jakiś czas temu napisałam o kopiowaniu fryzur KLIK

Od początku zdawałam sobie sprawę, że będą osoby, które zechcą sami "pobawić się" w hakowanie.
Istnieje sporo stron, które udostępniają do pobrania programy hakerskie, kusząc darmową kasą itp. Można je znaleźć na pierwszych pozycjach wyszukiwania. Sami zobaczcie sobie przykładowe strony:
KLIK
KLIK

Wystarczy ściągnąć program i jest kasa? NIC NIE MA ZA DARMO.
Dzisiejszy post powstał ponieważ BellaThorne284, chciała was przestrzec przed tymi stronami. Sama wpadła w taką pułapkę. Jedne programy wymagają opłat (SMS) za pobranie ich, inne ściągają masę wirusów. Oczywiście żadne z nich, tak naprawdę nie dają naiwnemu graczowi kasy itp.

BellaThorne284 z trudem poradziła sobie z wirusami, ale nie każdy może mieć takie szczęście. Wiadomo, że kusi nas, to co darmowe i nie chce nam się wydawać realnej kasy na stardoll. Jest na to jedna alternatywa - dogry. Nie jest to jakaś super strona i trochę trzeba się namęczyć, aby nawbijać punkty, ale jest całkowicie bezpieczna. Sama zebrałam w ten sposób 4000sd.
Tak więc zamiast iść na skróty, szukajmy bezpiecznych sposobów i nigdy nie wierzmy tym, którzy chcą nam coś dać "za darmo".



5 komentarzy:

  1. Zgadzam się w pełni, dogry jest jedynym sposobem i w tym świecie nie ma nic za darmo, sama od jakiegoś czasu mam tam konto, mam 800pkt ale jakoś idzie dalej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma niczego za darmo... Czego się spodziewała, że osoby, które upubliczniają programy hackerskie są uczciwe? No cóż, ja nie mam pytań...

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE KLIKAĆ W LINKI PROGRAM WYKRYŁ MI KONIA TROJAŃSKIEGO NA KTÓREJŚ Z STRON! Avast mi zablokował konia trojańskiego na którejś z stron, bo otworzyłam obie i mi się block pojawił przez program :/

    A co do posta to jak chciała hackować to teraz ma -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie kliknę w te linki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, nie ma nic za darmo.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń