wtorek, 5 sierpnia 2014

Aż jestem w szoku

Od kilku miesięcy bezskutecznie pisałam do stardoll, że pomimo, iż posiadam dużo ponad 1000 członków w klubie, nie otrzymałam osiągnięcia. Zrobiłam sobie przerwę, a kilka dni temu znowu do nich napisałam... i dostałam odpowiedź:



Osiągnięcie rzeczywiście dotarło na moje konto.
Chociaż jest to coś, co powinno być normalne, ja jestem w szoku. Już przestałam liczyć na to, że mi odpiszą i przyznają zaległe osiągnięcie.
To jednorazowa akcja, czy stardoll poprawia dział kontaktu?

5 komentarzy:

  1. To chyba nie możliwe, żeby kontakt z nimi... był możliwy, aczkolwiek byłoby to bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś do nich pisałam jak mi konto usunęli i jak miałam ciągle pokazane, że mam 4 nieodebrane wiadomości -,-
    I...
    Suckces normalnie, odpisali.
    Aż oczom nie wierzyłam ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Ja też jestem w szoku. Nie sądziłam, że to możliwe, żeby admini odpisali. :o

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się od tygodnia lub 2 pokazuje że mam 5 nieodebranych wiadomości, ale leją mnie ciepłym moczem :/ Nie odpowiadajo konie trojańskie jedne ;-;

    OdpowiedzUsuń