poniedziałek, 29 marca 2021

Budzę się ze snu zimowego... (P.S. loteria)

 ...w celu napisania tego posta. Sprowokował mnie najnowszy gift-o-meter, a jakby tak spojrzeć do poprzedniego posta, to tematem też był gift-o-meter - tylko, że na inne święta. Jak widać blog jest w najwyższej formie 😉


Dupy nie urywa, ale i tak lubię sobie zapełnić wskaźnik, a tym razem jest więcej rzeczy do kupienia w starplazie, bo admini chyba w końcu odtajali i wrzucili kilka pełnych kolekcji w ostatnich tygodniach, w tym TRIBUTE'y. A nawet była kolekcja LE i w ostatni piątek - YH (tę ostatnią przeoczyłam, ale mam wywalone).


Być może ostatnia zwiększona aktywność adminów, to akt desperacji w celu zatrzymania w grze graczy, ale efektów większych nie widać. A w klubie Royalty jeszcze chyba nigdy nie było tak mało osób:


Tym samym, ogłaszam kolejną loterię - Gdy liczba członków klubu spadnie poniżej 6000 rozdam trzem osobom po 100sd. Chętnych zapraszam do komentarzy.


14 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do loterii
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się do loterii
    megi127

    OdpowiedzUsuń
  3. Zglaszam sie
    Anulcia345
    Xd
    Fakt malo osob haha z gift o meter nie skorsystam, prawie nie wydaje kasy w starpkaza xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    singiel
    Gift-o-meter zapełnię pewnie do skórzanej kurtki, bo ona najbardziej mi się podoba. Szkoda, że nie stworzyli nowych rzeczy. Liczę też, że wkrótce wrócą Hot Buys w starej formie

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się
    Hongwart
    gift-o-meter stworzony z samych recolorów to żart XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. z tego gift-o-meteru to najbardziej podoba mi się bluzka z nr. 6, ale wątpię, że tyle wydam

      Usuń
  7. Przez przypadek zapełniłam ten gift-o-meter i jestem zniesmaczona.

    zgłaszam się - rockarolla_
    Również nie pamiętam kiedy liczba użytkowników z royalty była tak niska

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale mnie nie dziwi, że klub royalty pada, jak nawet nie można normalnie ss doładować, bo odrzuca płatności, a przynajmniej mi. Gift-o-metera szkoda komentować w ogóle. W każdym razie, na pewno go nie zapełnię.

    BlackLips

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się ^^
    Udało mi się "zdobyć" wszystkie "piękności" z GOM głownie przez Tribute i w sumie Anti.

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Racja! Właśnie sprawdziłam i tylko 5987 XD oj ludzie nie przedłużają po tym ataku hakerskim

      Usuń