czwartek, 17 grudnia 2015

A może by tak przeczytać prezentacje? #1

Chociaż, jak zakładam, większość z nas nie poświęca nawet 10 sekund na przeczytanie, zerknięcie na czyjąś prezentację, to czasami, jednak, zdarza nam się zrobić wyjątek. Czasami jest to błąd.

Czy to portal randkowy? A może program stardoll-boy szuka żony?

Nawet najgorszy Ingrisz lepszy niż język ojczysty.




Raj dla Bajkopisarzy: mam 23 lata i jestem modelką, oraz ma też 2 dzieci i być może męża, ale spoko - jestem na stardoll 24/7. To jest przecież ważniejsze i dużo ciekawsze niż praca modelki, wychowywanie dzieci, czy coś tam.


Oczywiście każdego interesuje jak mam na nazwisko, ale ja bardzo błyskotliwie napiszę, że "po tatusiu". Hihi, jaka jestem zabawna. A, no tak. Moimi Idolkami są Mrozu i Kamila Bednarka.

Pozdro dla Kamili.


To fajnie masz.



Czy będzie kontynuacja?
Zobaczymy gdzie trafię w swych, jakże pasjonujących, podróżach po stardoll.

10 komentarzy:

  1. Po prostu szkoda gadać, ale szczerze 23 latka na prawdę mnie zaskoczyła ... 2 dzieci, modelka, która znajduję czas na siedzenie na stardoll - pogratulować ! :)

    Rouxrogue

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha komentarze najlepsze :D 'po tatusiu' wyszło z mody jakieś 10lat temu. Lubię gdy coś jest w prezentacji, ale powinno to być ładne i przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny posta napisałaś, zapraszam na kawa, rozmowa, herbatka czy co tam chcesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy mam się śmiać, czy płakać. To aż razi w oczy. ;_;

      Usuń
  4. Hmm, "wote" to w suahili "wszystko". W sumie "Proszę wszystko do mojego apartamentu" brzmi nawet sensownie :D
    A ostatni przypadek to chyba członkini jednej ze stardollowych rodzinek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże hahaha
    Też czasem zapisuję złote myśli w prezentacji, ale nigdy nikt nie czyta :<

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam w prezentacji po prostu 'zbyt leniwa by stworzyć prezentację', aż dziw, że tego nie wstawiłaś xD

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe, stare dobre czasy się przypomniały XD kiedyś to co druga osoba miała jakieś głupie łańczuszki w prezentacji i inne takie

    OdpowiedzUsuń