sobota, 19 grudnia 2015

Armada, czyli próby poskromienia masakry #1

Proszę Państwa, to nie o stardoll. Nie tylko w naszej "ukochanej" grze można spotkać masakrę.

Kilka dni temu trafiłam na pewnego bloga - Niezatapialna Armada. Blog skupia się na analizie tekstów mniej wybitnych. Jak to mam w zwyczaju, kiedy trafiam na ciekawego bloga, zaczęłam czytać od najstarszego posta. Do tej pory przebrnęłam przez prawie 40.

Teksty mniej wybitne to głównie opowiadania nastoletnich autorek, aspirujących do wielkich pisarek. Spośród przeczytanych, do tej pory, historyjek wybrałam swoje ulubione smaczki i postanowiłam się nimi z wami podzielić.
Jeżeli macie ochotę zapoznać się z pełną treścią postów to zapraszam na Armadę.
A teraz, zapraszam do lektury.
Kolorowym drukiem pisane są komentarze analizatorów. Same opowiadania mają już kilka lat.

























7 komentarzy:

  1. Świetne są te komentarze, ale jeśli ja bym pisała jakieś fanfiction to pewnie też byłoby pozbawione sensu jak te powyżej ;D To z rozwodem i domem dziecka najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Armada <3 Czytam od jakiegoś już czasu, 2-3 lat.
    Widzę, że trafiłaś już na klasyczną Milenkę, która zazwyczaj jest "cała od" xD Osobiście polecam jeszcze Alic: http://niezatapialna-armada.blogspot.com/2012/05/173-dwoch-kowali-panny-alic-czyli-kiedy.html (najlepiej popijać rumem, aye!), a także petardę, Sylwestrową Ustawkę z zeszłego roku: http://niezatapialna-armada.blogspot.com/2015/01/282-pupus-do-nogi-czyli-jak-przestaem.html
    Do tego polecam już czystą albo jakiś bimberek, bo opko w którym Harry pisze przez GG do Voldemorta i nazywa go "Pupuś" jest naprawdę wutefne. "Czarna Walkiria" z podobnego gatunku, tutaj jednak mamy Harry'ego, który zostaje zgwałcony przez pijanego Snape'a, zachodzi w ciążę (sic!) i dołącza do klanu Assasynów. TAK.
    http://niezatapialna-armada.blogspot.com/2014/09/271-utracona-czesc-harryego-pottera.html
    A jeśli masz ochotę na jeszcze więcej, to Przyczajona Logika, Ukryty Słownik ma również niezłe analizy:
    http://przyczajona-logika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. NAKWa, PLUS, Karny Kaktus i Piwnica Prezydenta Internetu Q to najlepsze blogi analizatorskie, część podczytuję już od ponad dwóch lat. c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno się tak nie uśmiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg sama pisze fanfiction i tak się teraz uśmiałam że masakra xd to jest epickie :"D
    czikkka

    OdpowiedzUsuń