środa, 3 września 2014

Sukienka Ayumi

Dzisiejszy post poświęcę jednej sukience:
Pojawiła się ona (jeżeli dobrze pamiętam) w marcu 2010 roku. Nie zrobiła dużego zamieszania, chociaż po kilku latach jej wartość trochę wzrosła.
Dla mnie jednak, jej pojawienie się było dużym i niespodziewanym wydarzeniem. Sukienka jest "inspired by Ayumi", czyli Ayumi Hamasaki - Ayu jest moją ulubioną piosenkarką od wielu lat. Zresztą mój nick jest nią inspirowany - ShiroAYU.
Chociaż stardollowa sukienka, w porównaniu z oryginałem, wypadła kiepsko, od razu ją kupiłam i wciąż trzymam.
Tak wyglądał oryginał:




Tutaj możecie zobaczyć teledysk, z którego pochodzi:

YOU WERE...

4 komentarze:

  1. Wersja oryginalna *.* cudowna czego nie można powiedzieć o wersji stardollowej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka w rzeczywistości, no, na stardoll już mniej :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kiecka, jednak stardollowa wersja... już mniej ładna ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, jak się jarałam tą sukienką...
    O raju ;^;

    OdpowiedzUsuń