poniedziałek, 15 września 2014

Kalendarium: czerwiec 2010

Czas kontynuować naszą podróż. Dotarliśmy już do czerwca 2010 roku. Był to miesiąc obfitujący w wydarzenia.
HB's:
Tym razem bez modelki.
1 czerwca dotarła nowa kolekcja KOHL'S:


Gracze NSS mogli wybrać się na duże zakupy, tym bardziej, że pojawił się nowy gift-o-meter:

Tym razem był 4-tygodniowy, a każdego tygodnia czekła inny zestaw ubrań do zdobycia. Na koniec mieliśmy dostać "Super Tajemniczy Prezent", coż - duże były oczekiwania. Tym bardziej, że puzzle układały się w klucz:
Reklama gift-o-metra:
Swoje sd mogliśmy jeszcze wydawać w nowym sklepie - Splash:


Stroje kąpielowe nigdy nie były popularne na stardoll, poza tym ceny odstraszały nawet tych, którzy je lubili.
Jeszcze tego dnia dowiedzieliśmy się co takiego przygotowano dla nas z okazji 1 czerwca. Oczywiście nie było to darmowe SS, tylko pierwszy w historii Summer Pass:
Doładowanie kosztowało ok. 30 złotych, dostawaliśmy 3 miesiące SS i 333sd, ale dzielone na 3 miesiące po 111sd. Właśnie z powodu tego dzielenia zrobiło sie małe zamieszanie, bo nigdzie w ofercie o tym nie było napisane i gracze myśleli, że zostali oszukani. Do doładowania dodawano takie ubrania:

Można je było sprzedawać.
2 czerwca dodano nowy zagrożony gatunek:
Całe zainteresowanie skupiło się jednak, na pierwszym w historii stardoll sklepie z serii TRIBUTE - CHANEL:


Byliśmy trochę zszokowani cenami, cała kolekcja kosztowała 584sd.
Poza tym pojawił się pierwszy dodatkowy moduł do apartamentu - Penthouse:
Gdy pojawił się w spoilerach, spodziewaliśmy się, że jest to ten prezent z gift-o-metra. W każdym razie w promocji czerwcowej moduł kosztował 149sd i wyglądał trochę inaczej niż obecnie.
Rok później został nieco zmodyfikowany. W naszym "domku" umieszczony był na szczycie/dachu, a nie jak teraz, osobno.
3 czerwca pojawiły się nowe ubrania ze stardoll TV (to nie był sklep):
Ubrań nigdy nie dało się sprzedawać.
Nowe Styled Outfits:


4 czerwca dodano nowy sklep - Garden Variety:

Tego samego dnia wśród polskich graczy rozkręciło się małe zamieszanie spowodowane Gosią.Stardoll. Zastanawiano się, czy jest kontem oficjalnym, czy ktoś się podszywa.
Później, gdy potwierdzono autentyczność konta, Gosia doświadczyła "okrutnego" spamu :)

7 czerwca dotarła nowa kolekcja LE:




I tego samego dnia II część gift-o-metra:
Z powodu LE mój zapełnił się natychmiast. Oczywiście, wszystkie zdobyte rzeczy można było wtedy sprzedawać.

9 czerwca dostaliśmy najlepszą promocję na doładowanie sd w historii:
Podwojenie doładowania. Kupując 900sd - dostałam 1800. Ależ czułam się bogata.
Miałam za co kupić ubrania z kolejnego sklepu TRIBUTE - DVF, który pojawił się jeszcze tego samego dnia:



Abyśmy się za bardzo nie nudzili, następnego dnia dostaliśmy drugą część nowej kolekcji MISS SIXTY:


14 czerwca stardoll wprowadził Kumpli. Trzeba przyznać, że ich spoilery wprowadziły duże zamieszanie, ponieważ gracze myśleli, że są to nowe zestawy na start (a lalki miały na sobie też fryzury za sp):

Kumpli można było kupić (jak to głupio brzmi) za 70sd (dużo za dużo), a zestawy ubrań dla nich po 20sd. Nie kupiłam żadnego.
Tego samego dnia dotarliśmy do III części gift-o-metra:
A tak wyglądała lalka za zarabianie sd:

15 czerwca pojawiła się kolekcja Stylein. Miała być bardzo krótko, ale ostatecznie jej pobyt się trochę przedłużył:

Dodano też nowe piętra do Splash:

Oraz promocję na doładowanie dla kont, które nie były jeszcze nigdy SS:
16 czerwca dostaliśmy nowe fryzury dla SS:
Dotarł też nowy TRIBUTE - Just Cavalli:

Moja poczta z 17 czerwca:
Zapowiadała nową markę kosmetyków - LUXE. Sklep trafił do starplazy tego samego dnia:
Ceny nas powaliły, ale mimo to, na stardoll zaroiło się od błyszczących lalek.

20 czerwca dotarł ostatni gift-o-meter:

Tym samym dowiedzieliśmy się co to był za "super" prezent:
Hańba ci, stardoll.

22 czerwca dostaliśmy, zupełnie nowe, piętro do KOHL'S - HANG TEN:

Jeszcze tego samego dnia pojawił się nowy limitowany sklep - SUPER SUPREME:




Za zakup wszystkich figurek z pierwszego piętra stardoll dawał koszulkę:
Dupy nie urywa.
Poza tym figurki nie stały się hitem.
Do tej pory nie da się ich sprzedawać.

24 czerwca pojawił się nowy ukryty sklep - Shrek:

Nie da się sprzedawać.
Rozpoczęła się też, comiesięczna wyprzedaż w starplazie:

Nasz wzrok skupił się jednak, na nowej kolekcji TRIBUTE - Sonia Rykiel:





Moja poczta z tego dnia:
26 czerwca pojawiła się zapowiedź nowych nagród:
Można też było zdobyć darmowy (zupełnie niepotrzebny) płyn do demakijażu:

7 komentarzy:

  1. Jak ja lubię kalendaria pisane przez ciebie^^ są zajebiste :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo tego :D
    Porządnie napisane tak ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie najlepsze są te trzy Tribute :) Torebka z gift-o-meter była w Callie's Picks, ach ta Callie ;D

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG♥ Jak ja kocham takie wspomnienia. A Twoje są w tak cudnie obszernej formie - jestem zachwycona :) Dziś mam mało czasu, ale wrócę, by czytać zaległe posty♥ Świetna robota! Dodałam się do obs♥
    AmfijaSmiley

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam HB Bird top :D mam go do sprzedania :3
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku! Jaki długi ten miesiąc, zajął całą stronę o.o

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego miesiąca chyba najbardziej zapamiętam wielki LUXE

    OdpowiedzUsuń