niedziela, 7 września 2014

Czy tak trudno to zablokować?

Od wielu miesięcy nieustannie dostajemy takie zaproszenia:
Zmienia się nick i adres strony, na której są niby-stardollary. Adresy są coraz dziwniejsze i stardoll wciąż kombinuje z cenzurowaniem zamiast spróbować to zablokować z innej strony.

Jak są wysyłane zaproszenia? Ta "osoba" nie odwiedza nikogo w apartamencie, tylko rozsyła spam do nowo zalogowanych kont. Wystarczy usunąć taką możliwość i ograniczyć możliwość zapraszania do znajomych do zapraszania z naszych apartamentów.

Poza tym te spamowe konta mają zazwyczaj 1 lub 2 poziom. Niech stardoll pozwala zapraszać, np. od 5 poziomu.

A wy jak uważacie?

4 komentarze:

  1. Przez kilka dni nie wchodziłam na stardoll i po powrocie miałam 18 propozycji przyjaźni z ofertami, żałuje że nie zrobiłam screena. To jest naprawdę wkurzające. Mogliby z tym coś zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest spambot, taka duża firma jak Stardoll nie umie poradzić sobie ze spambotem? A może po prostu nie chce? No bo dla mnie to jest po prostu już śmieszne XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh a ja wysłałam zgłoszenie i co się okazało? Admini napisali że dziękują za zgłoszenie i już usunęli konto:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko jak ja tego nienawidzę xc

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń