niedziela, 14 września 2014

Archive, a Callie's Picks

Dzisiaj postanowiłam przyjrzeć się różnicą pomiędzy nieistniejącym już sklepem Archive, a Callie's Picks. Kiedy pojawiła się pierwsza "kolekcja" CP, Archive jeszcze istniało - niestety tylko chwilkę. Wielu było oburzonych usunięciem tego sklepu i chyba nikt już nie pamiętał z jaką nienawiścią został przywitany, gdy po raz pierwszy się pojawił. CP jest jakby mutacją Archive. Przywraca więcej rzeczy, w mniejszych odstępach czasu, celując głównie w te, które uznawane są za cenne.

Chciałabym zwrócić uwagę na główną różnicę pomiędzy tymi sklepami, czyli ich wpływ na wartość rzeczy i ceny starbazaarowe.
W sumie to nie wiem czemu - ale Archive podnosiło wartość większości rzeczy, które tam trafiły. Ubrania, którymi nikt szczególnie się nie interesował nagle zyskiwały nowe życie. Co ciekawe, to samo ubranie było częściej cenniejsze w metką "Archive" niż z oryginalną. Doszło to do tego stopnia, że ludzie zaczęli kolekcjonować Archive, jak prawdziwą markę. Na bazaarze ceny ubrań z tego sklepu są często dość wysokie.
A co z CP? Zupełna odwrotność. Rzeczy, które tam trafiają tracą bardzo na wartości. Słyszeliście żeby ktoś kolekcjonował CP? Poza tym dość często zdarza się, ze do CP trafia coś, co wciąż jest dostępne w starplazie, ale w innym sklepie i w niższej cenie. Po trafieniu do bazaaru ubrania są sprzedawane za grosze.

Sklep Archive nie miał wpływu na ogólną wartość rzeczy na bazaarze, CP, obniżył wartość wszystkich rzeczy (poza limitowanymi), czy było one w tym sklepie, czy nie.


6 komentarzy:

  1. Wnerwia mnie CP, delikatnie i zwięźle mówiąc...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolałam Archive.=[

    OdpowiedzUsuń
  3. Archive bardziej mi się podobało gdy miałam inne konto kilka lat temu a kiedy wróciłam z nowym było CP...

    OdpowiedzUsuń
  4. Archive uwielbiam, ale Callie's Picks no cóż, pozostaje Callie.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolałam Archive, ale w CP jest więcej cennych rzeczy, które (tak jak napisałaś) niestety tracą na wartości :/
    Staram się głosować na Cb codziennie, ale nie zawsze mam czas na sd.

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie, Archive było lepsze od CP. Teraz, to jest takie "zabieranie" możliwości sprzedania fajnych, starych rzeczy. Archive miało w sobie to coś, co lubiłam.

    TiaraBasia

    OdpowiedzUsuń