sobota, 6 lutego 2016

Cztery konta do oddania

Tak jak napisałam w tytule, mam do oddania cztery konta. Oto ich nicki:
Wszystkie założone przeze mnie. Na każdym jest po kilka kosmetyków, ubrań niewiele (głównie darmówki), to samo z meblami. Szału nie ma, ale na pewno znajdzie się ktoś, kto będzie je chciał przygarnąć.
Zastanawiałam się jak je rozdać, ale może po prostu pobawimy się w kto pierwszy ten lepszy.
Tak więc możecie w komentarzach wpisać, które konto chcecie. Autor pierwszego komentarza dostanie to konto, które sobie wybrał. Pozostałe trzy konta rozlosuję.
Najlepiej jeżeli załatwimy to już dzisiaj.

adarollyou wędruje w ręce misskasia678 - proszę się po nie zgłosić na moim koncie głównym na stardoll, albo na fb
mizuma dla Cola342
dodatekdo dla the_gusty
paper.me dla super 16

W przyszłości rozdam kolejne konta, bo wciąż mam ich za dużo.

22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ty akurat dostaniesz ode mnie życzenia zdrowia i pomyślności. Na więcej liczyć nie możesz.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest szansa na adarollyou? :)
    Cola342

    OdpowiedzUsuń
  5. jest szansa na mizuma albo paper.me? :)
    super16

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie również obojętne, chętnie przygarnę do siebie :) JenniferEvil

    OdpowiedzUsuń
  8. Obojętnie któro
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chciałabym mizuma :)
    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział w losowaniu ;)

    Andziacool324

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też mam za dużo, oddałabym nawet za niewielką ilość sd ale nie mam gdzie tego rozreklamować:( pech

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy zauważyłaś, ale konta zostały już oddane.

      Usuń