sobota, 20 lipca 2013

Sklep HOLA

Może słyszeliście o tym sklepie? Jest on niemal legendarny. HOLA to jeden z najstarszych stardollowych sklepów, pochodzi prawdopodobnie z 2006 roku, a zniknął gdzieś w 2007/08 roku, chociaż jeszcze potem można było znaleźć kilka rzeczy w wyszukiwarce. Nie mam screena samego sklepu (zresztą jeżeli był w 2006 roku, a zniknął rok później to samego sklepu, w takiej formie jaką znamy, nie było - pokazywałam jak wyglądały zakupy na początku istnienia strony). Mogę jednak pokazać wam jak wyglądały same rzeczy:

Chyba nie chcielibyśmy mieć tych rzeczy w szafie... Fakt, są bardzo stare, ale nie są wiele warte.
Ubranie HOLA są bardzo kiepsko wykonane, jak w paint'cie (możliwe, że sama Liisa je robiła), poza tym są to ubrania sportowe, a takie nie cieszą się u nas zbyt dużą popularnością.

3 komentarze:

  1. cześć, mam małe pytanko, co powiesz na temat tego całego chińskiego stardoll? dużo się o nim słyszy a za mało informacji.. Ja na stardoll jestm od 2010 roku i byłam wtedy jeszcze przed metamorfozą, bardzo wiele się zmieniło, ogólnie świetny blog, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno coś na ten temat napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluzka neonowa niebieska była widoczna w bazarku pare dni temu za 600sm ale nie kupiłam bo sm brakowało :D

    OdpowiedzUsuń