piątek, 13 września 2019

Zepsuł mi się bazaar

Na moim bazaarze cały czas wiszą rzeczy, których już tam być nie powinno, bo albo się sprzedały dzisiaj, albo zostały wycofane po 4 dniach. Nie mogę ich usunąć ręcznie, a same nie znikają. Przez chwilę ich nie było, więc wystawiłam kolejne, ale po odświeżeniu strony tych nowych nie ma, a stare wiszą. Oczywiście nie można ich kupić, bo ich tam nie ma, ale są.

Czasami nawet sprzedane rzeczy nie pojawiają się w "udanych transakcjach", chociaż stardollary do mnie trafiły. Napisałam oczywiście do adminów, ale nie wiem ile przyjdzie mi czekać na odpowiedź, a posta piszę głównie dlatego, by się dowiedzieć, czy ktoś jeszcze ma takie przygody.

Poza tym dostałam się do beta testerów i oczywiście nic nie mogę powiedzieć, chociaż na razie nawet nie byłoby o czym opowiadać. Przy tym tempie to beta może naprawdę długo potrwać.

4 komentarze:

  1. każdy użytkownik ma problem z bazarem

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest tez problem z The Vote- na stronie z glosowaniem od paru dni wisi ten sam temat, jest ta sama zwyciezczyni, ale przy robieniu zdjec sie zmienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do vote zgadzam sie a do bazaru nie wchodziłam kilka dni więc nie wiem.

    OdpowiedzUsuń