czwartek, 31 lipca 2014

Kalendarium: grudzień 2009

Dotarliśmy do ostatniego miesiąca 2009 roku.
Oto HB's:
Pierwszy HB's (koszulka) pochodzi ze sklepu Kohl's, więc, niestety, nie da się go sprzedawać na bazaarze.
1 grudnia pojawiły się Świąteczne Kalendarze. Dla SS:
Oraz dla NSS:

Tak wyglądały pierwsze otwarte okienka:

Oczywiście SS mogły otwierać okienka w obu kalendarzach. Okienek było 25 (od kilku lat jest 31). Ostatnie zawierało 25sd - do otrzymania jednorazowo. Oznaczało to, że nawet jeśli się było SS, ale najpierw otworzyło okienko w kalendarzu dla NSS (i na odwrót), nie było możliwości dobrać się do drugiego.
W każdym razie nie pamiętam, by w późniejszych latach, stardoll dawał kasę na święta.

2 grudnia rozpoczął się konkurs projektancki - to było trochę dziwne po ostatniej akcji z projektami, które, jak sie okazało, były ukradzione:
10 zwycięzców miało otrzymać po 400sd, miesięcznym SS i Royalty (chociaż większość osób wciąż nie wiedziała co to takiego). Projekty zwycięzców miały trafić do starplazy. Trzeba było zaprojektować 2 projekty (w tym kombinezon). Głosowali gracze.
Oczywiście historia z kradzieżą projektów się powtórzyła. Oto jeden z tych projektów:
Sytuacją osobiście zajął się prawdziwy autor projektu. Znowu się zrobiło zamieszanie, a projekt został wycofany. Później wycofano ich dużo więcej:



3 grudnia otrzymaliśmy taką wiadomość:
Sklep, o którym mowa, pojawił się następnego dnia:
Niektóre rzeczy są do tej pory cenne.
Tego samego dnia pojawił się nowy Ukryty Sklep - St. Trinian's 4 - promujący film:
Jest to zdecydowanie najcenniejszy Ukryty Sklep, jaki kiedykolwiek był na stardoll.

10 grudnia dotarła nowa kolekcja MISS SIXTY:
 W klubie Royalty pojawiła sie nowość - imprezy:
 Była to wersja testowa. Na imprezy można było dostać się przez "uliczkę" (kiedyś już ją pokazywałam), przez którą można było dostać sie też do działu Design:
Hol wyglądał wspaniale:
Tworzenie imprezy było darmowe:
Za udział w imprezie dostawało się prezent, ale (chyba) jednorazowo:



15 grudnia mogliśmy podziwiać nową kolekcję LE:



Ceny, oczywiście, wysokie, ale jakość dużo lepsza niż w najnowszych, współczesnych kolekcjach.

25 grudnia odebraliśmy po 25sd z okienek, ale był jeszcze kod, który dawał dodatkowe 10sd. Ja dowiedziałam się o nim, gdy już był nieaktywny.

28 grudnia pojawiło się pierwsze piętro DECADES OF THE TEENS (efekt konkursu):
Dzień później doszło kolejne piętro:

Jak podobał się wam ten rok? Byliście już wtedy na stardoll?

4 komentarze:

  1. To był właśnie miesiąc, w którym powstała moja Weronika, ale ja na stronce byłam już dużo wcześniej. Pamiętam to wszystko, o czym napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy był tamten miesiąc, niestety ja swoją Dianę założyłam kilka lat później. Bardzo podoba mi się kolekcja LE, Voile i St.Trinian's. Reszta ujdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy był ten miesiąc, jednak ja moje konto założyłam dużooo później bo w listopadzie 2013 :/ Wtedy nawet nie wiedziałam o istnieniu stardoll. Chociaż pierwsze konto założyłam na początku 2011, ale nie pamiętam ani hasła ani nicku -_-

    OdpowiedzUsuń
  4. weeeeeeeee mogliśmy sami dekorować imprezy i je nazywać, tyle wolności >D z tego okresu pamiętam tylko kalendarz.

    OdpowiedzUsuń