wtorek, 29 lipca 2014

Poplamiona lalka

Mieliśmy już lalkę, która nie posiadała ciała, tylko samą głowę. Wczoraj dostałam informację od kruha, która poleciła mi sprawdzić konto Wigstock (prawdopodobnie hacker od projektów). Oto jak wygląda lalka:
Jego najlepsi przyjaciele (prawdopodobnie ten sam właściciel):

Lalka Wigstock w Salonie Piękności:
Sprawdzałam - kolor nie jest efektem makijażu, projektów, ani biżuterii. Tutaj wygląd dłoni:
Pierwsze, co mi przyszło do głowy, to że wygląd lalki jest efektem "cieniowania" lub "błyszczącego ciała". Możecie o tym przeczytać TUTAJ

Postanowiłam na swojej lalce sprawdzić, czy możliwe jest połączenie koloru ciemnego i jasnego na lalce. Nie jest to możliwe. Tutaj na mojej obecnej karnacji użyłam koloru jasnego:

Tutaj użyłam na najjaśniejszej karnacji koloru najciemniejszego:

Ani kolor jasny, ani ciemny nie jest tak wyrazisty jak u  Wigstock, ponadto, pomimo wielokrotnych prób nie udało mi się tych kolorów połączyć. Oznacza to, że przy tamtej lalce właściciel bawił się kodami strony. Zastanawia mnie, co jeszcze jest w stanie zrobić.

10 komentarzy:

  1. Szczerze, to troszkę przeraża mnie ta doll.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ta lalka mnie przeraża ;__________;

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten "hacker" nic nikomu nie robi, tylko ustawił większe krycie cieni :/ A co do tych jego kont to te Obama widziałam w odwiedzinach jakiegoś konta :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta lalka jest okropna, a to większe krycie cieni obleśne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się ;_;
    love.moonlight

    OdpowiedzUsuń
  6. Boję się jej. Od razu kiedy weszłam na to dziwne konto przeszyły mnie ciarki.... Straszne to mało powiedziane.

    natalcia1112

    OdpowiedzUsuń
  7. jedyne co jest w niej ładne to fryzura...

    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz wygląda jeszcze gorzej, nie ma twarzy. Są tylko włosy, zielone usta, zielone brwi i kontury nosa. W salonie piękności ma ciało, ale nie ma żadnej z części twarzy o.O

    OdpowiedzUsuń