sobota, 22 lutego 2014

Taka troska...

Kilka dni temu napisałam do adminów w sprawie mojego klubu (prawie 2000 członków, a wciąż nie dostałam osiągnięcia za 1000). Napisałam po polsku bo na moje angielskie listy nie odpowiadali. Dostałam odpowiedź w ciągu jednego dnia:
O matko, te zmiany już z 2 lata wprowadzają. Na pewno moje doświadczenia ze stardoll będą lepsze jeżeli będę się mogła z nimi po arabsku komunikować, taka troska z ich strony...
Mogę tylko powiedzieć, że jest dużo gorzej i nie sądzę by KTOKOLWIEK miał na ten temat inne zdanie. Napisałam do nich potem po angielsku, był to najdłuższy list do nich, jaki kiedykolwiek napisałam, oczywiście nie dostałam odpowiedzi... a podobno po angielsku odpisują.

Małe pytanie: czy ktoś wie, gdzie można zaskarżyć stronę/obsługę strony za niewywiązywanie się ze swoich obowiązków? Obsługa klienta, pomoc graczom z całą pewnością do takich należy, szczególnie, że za grę płacę.

5 komentarzy:

  1. To, że admini nie odpisują to wiem nie od dziś. Wysłałam w sumie ok. 10 listów do nich i dostałam może raz odpowiedź.
    Przecież większość użytkowników na tej stronie to dzieci z podstawówki lub gimnazjum, które nie znają perfekcyjnie angielskiego lub innego języka, tak więc to trochę nie fair ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dla adminów liczy się tylko "money, money", które to właśnie nabijają na bezmyślności i głupocie dzieci z podstawówek czy gimnazjów. Podsumowując: pasuje im to. Stworzenie obsługi klienta w języku polskim to dla nich duży wydatek, a Polska taka mała (i w dodatku jedna), więc po co się wysilać?

      Usuń
  2. Raz jak do niech napisałam po angielsku, oczywiście trochę czekałam na odpowiedź, to mi odpisali po polsku i napisali, że normalnie mogę do nich po polsku. .___.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już nie liczę ile to ja napisałam do nich listów po Angielsku,Grecku i Hiszpańsku a oni wszystko gdzieś ostatni mój list skończył sie przekleństwami i żeby to nie jednymi he he.. Oni po prostu mają nas gdzieś ;P bo po co się zajmować Polską. Niech tylko kupują sobie ss i sd bo my przecież mamy z tego dobry hajs (jak by zrobić bunt na stardoll i nikt nie kupuje przez tydzień sd i ss)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam już dosyć ciągle ta sama odpowiedź!Nie mają żadnego E-mila(czy jak to sie pisze)Ja bym chciała im tylko przekazać;
    -Calie's picks kradnie ciuchy ze sklepów!Mam jej dosyć!
    -Na akademi stardoll powinniśmy za ukończenie dostać przynajmniej 200 sd!I tak poniesione starty są wyższe od jakiś 10 sd!
    -Czemu są takie ceny na bazarze!
    -I czemu niektórym lalkom które są ważne nie skasowali jeszcze kont chociaż nie wchodzą 30 miesięcy?!!!!!

    OdpowiedzUsuń