niedziela, 2 marca 2014

Kalendarium: czerwiec 2009

Po dłuższej przerwie wracamy do historii stardoll. Dotarliśmy już do czerwca 2009 roku. Jak zwykle zaczniemy od HB's:
Oto kolejna darmowa sukienka/tunika za doładowanie SS:
Z oferty można było skorzystać od 5 do 12 czerwca (z powodu błędu sukienka była przez chwilę dostępna w starplazie - za darmo oczywiście).
9 czerwca pojawiła się wyjątkowa sukienka LE, można ją było kupić tylko poprzez wiadomość, którą stardoll wysyłał wybranym członkom - tym, którzy, jak do tej pory, wydali najwięcej na poprzednie kolekcje LE. Było to więc bardzo ekskluzywna oferta, tutaj 2 takie oferty:

Cena wynosiła 250sd, sukienka była limitowana ilościowo, więc należało szybko podjąć decyzję, czy się ją kupi, czy nie.



11 czerwca rozpoczął się na stardoll festiwal wody:
Uczestnicy dostawali prezent - wodę.

13 czerwca był ważnym dniem dla członków bez SS. Pamiętacie, jak miesiąc wcześniej wysłali do adminów list ze skargą na małą ilość rzeczy dla NSS? Oto była odpowiedź: nowy rzeczy w sklepie "stardoll" (teraz IT GIRLS):


Większość ubrań była dostępna dla wszystkich, część wciąż można kupić.

Tego dnia rozpoczął się też konkurs, gdzie do wygrania była ta sukienka:
Sukienka paskudna, ale do wygrania była tylko 1 sztuka, co czyni ją najcenniejszą rzeczą na stardoll. Wygrała osoba z największym fartem, ponieważ konkurs polegał na zapisaniu ubieranki.

17 czerwca - nowy motyw przewodni:


Pojawił się również stardoll'owy newsletter:
Było to jego pierwsze wydanie.
18 czerwca dodano nowy nos i usta:
Pojawiły się też nowe, darmowe fryzury dla wszystkich, to była ostatnia taka dostawa:
23 czerwca - kolejny newsletter:
24 czerwca otworzono, na nowo, sklep Vivienne Tam:


Kolekcja była efektem głosowania graczy i była ostatnią kolekcja na stardoll. Rzeczy te nigdy nie stały się cenne.

Newsletter z 26 czerwca:
Tak jakby kogoś obchodził Nick Jonas i jego włosy...
Ten dzień jednak, zapisał się w historii stardoll jako dzień otwarcia sklepu BASICS:
 Sklep powstał jako uzupełnienie do Graj&Zarabiaj, jakby gracze nie mieli czasem na co sd wydawać. Mamy tu oczywiście słynne spódniczki.

Na koniec wygląd starbazaar'u z czerwca:


Prawdziwe marki były oznaczone żółtą kropką, czerwoną rzeczy, których cena była ponad połowę niższa od początkowej/poprzedniej.

To tyle na temat czerwca :)

4 komentarze:

  1. Co ciekawe ja dostałam tę ofertę chodź kupiłam bardzo mało rzeczy z LE, ale skorzystałam, mam sukienkę do dziś i nie żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm to jest rok, który bardzo dobrze kojarzę. Jednakże wtedy byłam 'biedniejszym graczem' i nie myślałam o kupowaniu LE itp. Uwielbiam czytać takie posty, warto wspominać stary stardoll ;)))
    kruha

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejej to było tak dawno? Mam jeszcze ta fioletową sukienkę ze stardoll'a (jeszcze ja mozna chyba kupić ale jak kupowałam byla nowa xd) wodę z festiwalu i chyba te okulary.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś BASICS to sklep dla stardollowych mieszczan, albo chłopów (:D). Nagle jak zniknał to body i spódniczki stały się cenne. U mnie znów działała zasada-ile kont, tyle różnych kolorów ciuchów z BASICS

    OdpowiedzUsuń