sobota, 8 lutego 2014

Juhu! Darmowe stardollary!................. A nie, nie, jednak nie.

Dzisiaj dostałam zaproszenie do znajomych od Podolskiego, a właściwie Podolskiej:
Zawsze lubię obczajać takie "okazje" więc weszłam na stronę:
Ta grafika i ten róż to zło. Wg. tej strony istnieje hack/kod na darmowe stardollary i starmonety, za które możesz kupić sobie rzeczy by popisać się nimi przed znajomymi. Wystarczy wprowadzić swój nick i wpisać kwotę jaką chcemy dostać, następnie będzie trzeba tylko wypełnić krótką ankietę i stardollary trafiają na konto.



Chociaż proszą o email możesz wpisać cokolwiek,a następnie:
Przejrzałam wszystkie 3 "ankiety", tutaj mam drugą:
I proszę: 6.15 za SMS, w ciągu tygodnia dostaniemy 3 SMSy, a więc zapłacimy 18.45, a w ciągu miesiąca 73.80.
Oto te darmowe stardollary, których i tak na pewno się nie dostanie bo strona nie jest w żaden sposób połączona ze stardoll. Ciekawi mnie ile kasy wyciąga na tym osoba, która założyła sobie tą stronkę.

9 komentarzy:

  1. Ja też dostałam od niej zaproszenie do znajomych, ale nie wchodziłam na tą stronę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem czy są ludzie, którzy się na to nabierają ;o
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest wiele takich stron, a są ludzie którzy się na to nabierają :/

    martyna037c

    OdpowiedzUsuń
  4. Też widziałam tą stronę, Z ciekawości zajrzałam, ale gdy tylko zobaczyłam iphonowe "okazje" wyłączyłam ją. Prawda jest taka, że nikt nie daje niczego za darmo i lepiej się do tego przyzwyczaić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także dostałam prośbę o przyjaźń od tej osoby z identyczną wiadomością.

    Oliwia.KiSs

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś okropnego. Jasne, wiele osób się na to nabiera a szczególnie te mniejsze dzieci..
    natala2476 pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  7. Często dostaję zaproszenia z tymi wiadomościami, ale wiadomo, że nikt nie pozwoliłby na to, żeby gdzieś, gdziekolwiek cokolwiek było za darmo. Nikt nie jest głupi i my też nie powinniśmy być. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja te zaproszenia dostaję chyba trzy razy w tygodniu i tak ciągle :/ Najlepsze jest to, że nie ma co zgłaszać tego konta, bo ciągle "robi sobie" nowe.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń