środa, 12 lutego 2014

Bo to nie jest HOLLYWOOD

Pewnie zauważyliście, że w grze The Vote startować mogą już również lalki bez SS. Początkowo mnie to nie obeszło, ale dzisiaj postanowiłam trochę pogłosować. Temat to HOLLYWOOD, a widzę to:
Kompletnie przypadkowe zdjęcia. Większość to lalki (w kiepskich stylizacjach) stojące przy szafie. Tyle.
W efekcie: "zgłoś zdjęcie", "zgłoś zdjęcie". Więcej zdjęć zgłaszam za (wybitną) niezgodność z tematem niż rzeczywiście oddaję głosów.
Może ktoś uzna, że przeginam, ale nie zdziwcie się, jak kiedyś wygra zupełnie przypadkowa lalka bo ludzie głosowali na cokolwiek. Jej zwycięstwo nie będzie ani sprawiedliwe, ani zasłużone. Więc jak? NSS mają być zupełnie wykluczone z gry? Nie. Ja bym ustawiła limit od poziomu, np. zgłaszać swoje zdjęcia można od 15/20 poziomu. Niezależnie, czy jesteś SS, czy nie.
Ostatnio też słyszałam o pewnym przekręcie: jakaś osoba zgłosiła do konkursu nie swoje zdjęcie (co nie powinno być możliwe) i zajęła wysokie miejsce.
Tak, czy siak, tego typu gry/konkursy to zwykła ruletka. Wcale nie wygrywa najlepszy, tylko ten, kto ma największe szczęście.

2 komentarze:

  1. Mnie też to bardzo irytuje :/ Nie da się wytrzymać, gdy masz ciągle zdjęcia lalek z 5 poziomu -,-

    martyna037c

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą we wszystkim, co napisałaś, a szczególnie w tym, że tego typu konkursy to ruletka, nigdy nie wygra najlepszy, tylko ten, który ma szczęście. :c
    Zuzka__07

    OdpowiedzUsuń