czwartek, 14 listopada 2013

Stardoll świętuje nasze urodziny?

Przeglądając friendfeed trafiłam na coś ciekawego:
Użytkowniczka otrzymała 2 prezenty (w jej apartamencie rzeczywiście są 2 paczki): tort i balony na których można zauważyć napis "happy birthday". Przypuszczam, że stardoll postanowił w ten sposób świętować urodziny poszczególnych graczy. To bardzo fajna opcja, sama sugerowałam ją im ponad rok temu...
Moje urodziny są dopiero w kwietniu, więc trochę się naczekam.. chyba, że na innych moich kontach zbliżają się "moje" urodziny (sama nie pamiętam jakie daty tam ustawiłam). Puki co, mamy tylko ten mały obrazek. Zastanawiam, się, czy co roku będziemy dostawać to samo, czy prezenty będą się zmieniać.

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że admini o nas pamiętaj. To miłe z ich strony. Mogliby dorzucić jeszcze kilka sd, ale dobre i to.
    Ja też nie pamiętam daty, którą ustawiłam, ale wydaje mi się, że "zbliżam się" do 80. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe czy można ustawić dzisiejszą datę urodzenia ?

      Usuń
  2. Zrobiłam sobie przed chwilą konto, żeby to sprawdzić. Ustawiłam dzisiejszą datę jako urodziny i dostałam te prezenty :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam urodziny w październiku i nic nie dostałam. Cóż, może dopiero niedawno wprowadzili tą opcję, miło ze strony adminów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że pomyśleli o tym dopiero teraz. Niestety na Stardollu ustawiłam "przypadkową" datę urodzenia i nie dostanę prezentów w aktualny dzień moich urodzin. Trochę głupio, że nie można zmieniać daty. Napewno ustawiłabym na moją prawdziwą :D
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń