poniedziałek, 4 listopada 2013

Miesiąc po miesiącu

Pracuję teraz nad kalendarium 2009 roku, opracowując szczegółowo miesiąc po miesiącu :)
Zdałam sobie sprawę, że przeoczyłam bardzo istotną sprawę: sklep ELLE. Pojawił się on na stardoll 9 grudnia 2008 roku. (Z mały opóźnieniem) zobaczmy jak wyglądał:

Ubrania z pierwszego sezonu są dość cenne, chociaż dostępne były jakieś pół roku.
Wybaczcie to małe zamieszanie, ale teraz, jak już wszystko nadrobiłam, w następnym poście mogę spokojnie opisać styczeń 2009 :)

8 komentarzy:

  1. Lubię ten sklep :)

    IndianaJonni

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, większość ubrań jest teraz dosyć cenna. Ja osobiście nie posiadam żadnego ubrania z Elle. Osobiście większość mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. hej ;) szukając uzupełnienia do informacji o starym stardoll, znalazłam wygląd strony, kiedy stardoll, był jeszcze sklepem ;)
    http://historia-stardoll.blogspot.com/2011/11/wspomnien-czar.html

    KicziKinga

    OdpowiedzUsuń
  4. ze sklepu elle posiadam czarne rurki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oddałabym wszystko, aby moje obecne konto istniało za czasów ELLE. Bardzo podoba mi się szary blazer, a teraz jego zdobycie jest niemalże niemożliwe, no chyba że trafi do Callie's Picks.
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny sklep, a i magazyn b.lubie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio ELLE straciło na wartości i bynajmniej nie przez Callie. Często polując w bazarku plączą mi się różne ubrania z tej marki, czasem po kilkanaście sd. Ostatnio kupiłam te niebieskie torby za marne grosze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej przez Callie, pojawienie się kilku duplikatów w CP spowodowało początek spadku wartości rzeczy.

      Usuń