poniedziałek, 25 listopada 2013

Ale po co?

Taka myśl przyszła mi do głowy, gdy kilka miesięcy temu stardoll wprowadził komiks, bardzo nieudany komiks.


"Dzieło" to miało opierać się stylem na wyglądzie stardoll'owych lalek. Osobiście mam wrażenie, że ze stardoll ma tylko fryzury i ubrania, same twarze są nieco ogrowe (szczególnie twarze dorosłych i dzieci).






Historia jest nudnawa i banalna. Przeczytałam tylko kilka stron, ale treść, a przede wysztkim wizualizacja skutecznie zniechęciły mnie do dalszej lektury.
Czy ktoś to w ogóle czyta? Ja rozumiem, że grono polskich graczy pewnie nie (bo, na szczęście, komiksu nie tłumaczono na polski), ale gracze anglojęzyczni?
Nigdzie nie widziałam żadnych dyskusji na ten temat, nikogo to nie rusza, chociaż stardoll rozesłał nam reklamy w postaci niechcianej darmówki:
(Admini to najwięksi spamerzy.)
"Secrets & Dreams" to zdecydowanie najsłabsze stardoll'owe "dzieło" (do czytania, oglądania), które interesować może jedynie małe dziewczynki o spaczonym i wypaczonym guście. Dziękuję, dobranoc.

2 komentarze:

  1. Moim zdaniem jest to nawet OK, gdy mi się nudzi na stardoll to właśnie czytam go :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zapomniałam że ten komiks istnieje.
    Nie czytam go i czytać nie mam zamiaru. Takie to nudne, że szok.
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń