niedziela, 3 listopada 2013

Kalendarium: grudzień 2008

Czas na ostatni już post na temat 2008 roku.
Wcześniej jednak mam dla was scan naszyjnika własności ewii20:
Podobno był to jeden z prezentów od Pauliny. Trzeba przyznać, że jak na te czasy, jest całkiem ładny.

A teraz czas na grudzień :)
Na początek HB's:



Tego roku pojawił się (prawdopodobnie) pierwszy kalendarz adwentowy. Tak wyglądał:
Jak widać miał 25 okienek (a nie, tak jak ostatnio bywa, 31). Okienka oczywiście otwierało się codziennie, a co pod nimi było?
Ceny dość niskie, a niektóre artykuły były za darmo. Pod ostatnim okienkiem były (chyba) stardollary.
Teraz zerknijmy na to:
Ta ulica to dział designu, scenerii, a tam w rogu miała pojawić się nowość - tworzenie własnej ubieranki (styling studio). Teraz mamy to pod:  - style i gry - wystylizuj się -
Już wtedy trzeba było za zapisanie ubieranki  płacić (coś ok. 7-9sd)
Pojawiła się dość smutna wiadomość: sklep kosmetyczny SEPHORA na zawsze opuszczał stardoll:
Można tam było kupiać naprawdę fajne i tanie kosmetyki. Teraz nie da się ich sprzedawać na bazaarze (bo chociaż jest to gra to dziwnie byłoby kupować "używane" kosmetyki). SEPHORA to prawdziwa marka, a takie zawsze (prędzej, czy później) nas opuszczają.
Grudzień to również miesiąc sklepu Elizabeth and James, który jest własnością bliźniaczek Olsen.
Sklep pojawił się 15 grudnia i był dostępny tylko do 21 grudnia, czyli zaledwie tydzień, nie ma się więc co dziwić, że ubrania tej marki są na stardoll bardzo cenne. Ze starmagazynu (starbloga):

A tak wyglądał sam sklep:
Jedyną rzeczą, która nie ma dużej wartości to niebieska sukienka. Swego czasu należała do najcenniejszych okazów tej marki, ale później stała się darmówką... Pamiętam oburzenie pewnej dziewczyny, która dzień wcześniej kupiła ją od innego gracza za 2000sd.

To tyle. Kolejny post to już 2009 rok, czyli rok, w którym sama założyłam konto i zaczęłam swoją "przygodę" :)

6 komentarzy:

  1. ja sama dołączyłam w 2010 r na stardoll i wyglądał zupełnie inaczej niż teraz , no niestety sephora została usunięta ze stardoll i ja jej nie doczekałam no cóż sephora to naprawdę świetny sklep ponieważ było w nim tanio i były świetne kosmetyki nie tak jak teraz w tym badziewnym luxe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak cośna stardoll jestem misszuzanna4040 miłe odwiedzinki (nie oczekuje prezentów ponieważ wiem że to kosztuje :P )po prostu jeżeli ktoś jest ciekawy jak wyglądam to niech wpadnie :)

      Usuń
  2. Świetny blog! Fajnie by było cofnąć czas i być w czasie kiedy wszystko było takie tanie i był sklep Elizabeth and James :'(

    IndianaJonni

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna retrospekcja! Jak tak patrzę to tęsknię za dawną grą :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym się załamała gdybym dała za coś 2000 sd, a na następny dzień ta sama rzecz miałaby wejść ponownie do starplazy czy stać się darmówką.
    Sklep Elizabeth and James jest świetny, chciałabym mieć kilka ciuszków.
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  5. No niestety wszystko mnie ominęło bo założyłam konto pod koniec miesiąca xo

    OdpowiedzUsuń