wtorek, 29 października 2013

Obsługa stardoll "umarła"

Nie macie ostatnio wrażenia, że jesteśmy na stardoll zupełnie sami? Obsługa nas totalnie olewa. Nie ważne, czy piszesz do nich po polsku, czy po angielsku - i tak nie odpiszą. Ostatnio nawet napisałam im, że są do bani, a oni kompletnie mnie zignorowali. Kiedyś miałam z nimi dość dobry kontakt, a na samym początku (podobno) nawet można było z nimi pożartować. Najgorsze jest to, że jak ktoś złamie jakieś ważne zasady to można go raportować do woli, a sprawą i tak nie będzie się miał kto zająć.
A co ze starblogiem? Ostatni artykuł pojawił się 6 miesięcy temu:
Dzieje się tak dlatego, bo artykuły muszą byś sprawdzone i zaakceptowane przez obsługę strony (która padła trupem).
Klub Royalty. To "miejsce" powinno być wyjątkowe, a członkowie powinni być traktowani wyjątkowo. Podobno. A w rzeczywistości nic się tam nie dzieje. Mieliśmy otrzymywać wcześniej od innych informacje o nowych kolekcjach LE itp., mieliśmy mieć specjalne konkursy, a nasze zdanie miało mieć duże znaczenie. Tam też jest teraz cmentarz.
I chociaż Callie włóczy dupsko po imprezach i otwiera nowy sklep (który niczym nie różni się od Archive) to my wszyscy zostaliśmy pozostawieni sami sobie i mam wrażenie, że wkrótce powstanie tu jakaś zapuszczona dżungla i anarachia.

10 komentarzy:

  1. Też zauważyłam ze admini wymarli. Trochę mnie to martwi szczerze mówiąc...
    Wygląda to tak jakby skupiali się tylko na odzieraniu na z kasy i wgl nie integrowali w życie strony :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z zofinką- admini lecą na kasę, a nas ignorują. Nie wiem po co oni są, powinnie już w trumnie leżeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też to zauważyłam .. Podobnie z konkursami ... Ostatni porządny konkurs ? Rok temu ?! Pisałam do nich w dość ważnej sprawie... Nic...
    Dostałam odpowiedź "Dziękujemy za list!

    Jesteśmy w trakcie wprowadzania wielu zmian, które sprawią, że Twoje doświadczenie ze Stardoll będzie jeszcze lepsze"
    Mhm... Pewnie ... Nw .. może pracowały tam jakieś babcie , które faktycznie już są nie żywe XD
    Więc tak rzecz ujmując : ADMINI OBUDŹCIE SIĘ BO TA STRONA UPADNIE .
    hahaha moja przemowa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie tak jest...
    Ale trzeba też brać pod uwagę, że ilość osób na stardollu bardzo się zwiększyła a co za tym idzie zwiększyła się liczba raportów o błędach, propozycji i innych rzeczy, ciężko zapanować nad witryną mającą tylu członków... Miejmy nadzieje jednak, że zaczną się bardziej udzielać :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może po prostu trzeba zwiększyć załogę?
      Ewentualnie podzielić ją...

      Usuń
  5. To nie admini piszą artykuły, tylko Stardoll'owicze. Może to właśnie w tym problem, że ich nie ma, lub przez błąd.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, szkoda... dawny stardoll zawsze będzie lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam jak marzyłam, aby zostać Royalty. Admini obiecywali, że będziemy traktowani inaczej, będziemy dostawać darmowe rzeczy itp., a tak naprawdę to już nie pamiętam, aby Royalty dostały coś przez ostatni rok. Na Starblogu czasem pojawiają się jakieś zapowiedzi, ale artykułów użytkowników już dawno nie widziałam. Admini olewają stronę, żyją po to, by wyciągać od nas kasę.
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  8. Stardoll niedługo ludzie będą przechodzić na MissFashion, ponieważ tam admini interesują się stroną.

    OdpowiedzUsuń