piątek, 19 maja 2017

Z czego stardoll jest zrobiony? - czyli realne odpowiedniki ubrań

Nie jest chyba dla nikogo tajemnicą, że nasze pikselowe ubranka powstają na podstawie realnych odpowiedników, bardzo często (w szczególności w przeszłości) ubrania były brane prosto z wybiegów.












Mamy tutaj dość randomowe zestawienie, ale cóż, to nie ja wyszukiwałam te inspiracje. Pochodzą one z innego bloga, tj. realbrandsonstardoll.blogspot.com

Trafiłam na niego przy okazji i pomyślałam, że jest to dość ciekawy temat w stardollowym świecie, a nie ma sensu, żebym sama go tutaj wprowadzała, skoro już ktoś całkiem nieźle sobie z nim radzi. Tak więc jeżeli jesteście zainteresowani, to zapraszam pod wskazany adres i do następnego posta :)

3 komentarze:

  1. z drugiego obrazka torba chyba też jest na stardoll, tyle że ma jeszcze frędzel? pamiętam jak oglądałam magazyny modowe gdy byłam mniejsza i jarałam się gdy znalazłam jakiś odpowiednik ze stardolla.

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję i zachęcam innych :) również do tworzenia bloga, przesyłania odpowiedników, które być może macie w swojej szafie. fajna inicjatywa

    OdpowiedzUsuń
  3. Na hotbuysbazaar.blogspot.com zawsze są wstawiane zdjęcia realnych ubrań czy mebli z każdej kolekcji jaka się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń