czwartek, 25 maja 2017

Oficjalnie tańsze odpowiedniki

Wczoraj spłynęło na nas błogosławieństwo nowej kolekcji:


Och, jak zacnie. Stardoll przygotował dla nas tańsze odpowiedniki ust i brwi, które u projektantów są do kupienia za ok. 90sd (jedne usta, lub dwie brwi).
Tylko, że mam wrażenie, że gdzieś już je widziałam....



Wszystko od dawna dostępne jest w salonie piękności. Pozostałe usta i brwi też mają tam swoje (trochę mniej podobne) odpowiedniki. Innym słowy stardoll zrobił kopie elementów, już dawno przez siebie stworzonych i teraz każe za nie płacić. Tylko, że tym płatnym nie można zmienić koloru.

Mam małą propozycję. Skoro admini nie chcą nam dać darmowych elementów twarzy do niech dodadzą do salonu płatne, ale niech będą one w salonie gotowe do przymierzenia, zachowujące się tak, jak te dostępne (czyli z możliwością pomalowania).

Jeżeli chodzi o biżuterię i włosy z tej kolekcji - mogli nam/mnie oszczędzić tej żenady.

4 komentarze:

  1. Błagam niech włączą opcję wyłączania czatu, a nie zajmują się pierdołami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, wyłączenie chatu i ogarnięcie wyszukiwarki w bazaarze to moje podium najbardziej wyczekiwanych zmian.

      Usuń
  2. To super, cieszy mnie Twoje szczęście :*

    OdpowiedzUsuń