piątek, 5 maja 2017

Unikamy odpowiedzi i blokujemy wszystkie możliwe drogi kontaktu

Tytuł dzisiejszego posta to główna strategia działania stardoll. Nie, żeby to było coś nowego, ale wcześniej jeszcze była możliwość napisania do nich (chociaż zazwyczaj nieodpisywali), a teraz:
Gdy przebrniesz przez FAQ i zaznaczysz, że jednak nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, otwiera Ci się taka informacja, jak powyżej.
Jak mogę skontaktować się ze stardoll?  Idź na forum (na którym unikamy odpowiedzi na kłopotliwe pytania, czyli na wszystkie, które mają jakieś znaczenie). Ewentualnie możesz wysłać list na wskazany adres.



Przy okazji w klubie SupportForum powstał wątek, w którym informuje się nas, że StarMovie zostanie zupełnie wycofane (nie wiadomo, czy usunięte zostanie też zadanie z Akademii, które wymaga wykonanie filmu, ale znając stardoll nikt o tym nie pamięta).
Odnosząc się jednak do poprzedniego posta, postanowiłam sprawdzić, czy Royalty rzeczywiście są pierwsze w kolejce do aktualizacji i w tym celu odwiedziłam nasz klub. Nie ma żadnego posta z informacją o StarMovie. Ups.

8 komentarzy:

  1. brak mi słów na to. brawo stardoll! ja ogólnie nie rozumiem czemu formularz kontaktowy jest prawie nie do znalezienia na stronie, przecież powinien być w dostępnym miejscu.
    poza tym jestem ciekawa czy obietnica wycofania flasha ze strony zostanie wypełniona.

    OdpowiedzUsuń
  2. co tu sie odjaniepawla :p zenua

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma już starmovie :) I specjalnie sprawdzałam, zadanie z akademii o dziwo też zostało usunięte.

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie chciałam jakiś czas temu do nich napisać, bo mimo że wycofali starmovie to w Akademii i tak mi się pokazywało, więc nie mogłam iść dalej. Ale nie miałam nerwów do szukania formularza zgłoszeniowego, wpisałam w google "stadoll contact" i kliknęłam w pierwszy link. Odsyłanie na jakieś bzdurne forum i ukrywanie formularza zgłoszeniowego to już cios poniżej pasa.

    OdpowiedzUsuń
  5. To jakim sposobem pisałam niedawno ze staffem sd? XD Odpisali mi i nawet pomogli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa. Może zdradzisz nam więcej?

      Usuń
  6. przecież da się skontakatować, wystarczy wystukać w google stardoll kontakt i mamy oto taki magiczny link
    http://www.stardoll.com/pl/help/contact.php
    fakt faktem nie odpisują.. albo po mega długim czasie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sęk w tym, że nie każdy wie jak szukać linku, a on powinien być pod ręką. A poza tym, jak wszyscy wiemy, duża szansa, że i tak nie odpiszą.

      Usuń