poniedziałek, 1 maja 2017

Sławy "tamtego" stardolla cz. XIII - babyfacejoo

Możecie nie wierzyć, ale ostatnia część tej serii pojawiła się ponad rok temu, o tutaj

Dzisiaj, wreszcie, postanowiłam ogarnąć kolejną część, a jej bohaterka jest, nie tylko sławą "tamtego" stardola, ale też i obecnego.
Baby założyła swoje konto w 2011 roku i bardzo szybko zainteresowała się projektowaniem. Do tej pory zgarnęła statuetki za najlepszy projekt ubrania, biżuterii i fryzury i naprawdę nie mam pojęcia, dlaczego stardoll nie nagrodził ją osiągnięciem Star Designer (czy potrzebuje do tego też statuetki za meble?).
Poza nagrodami za projekty, ma też, oczywiście, mnóstwo nagród CG, a także została finalistką MSW.

Baby w 2013 roku:
To jest jej "klasyczny" wygląd, w zaprojektowanych przez siebie ubraniu i włosach.
Tutaj kilka innych ciuszków:


Baby należała do tych osób, które zaczęły projektować fryzury z biżuterii, przez co przyczyniły się do powstania studia fryzur. Niestety, nie udało mi się znaleźć tamtych projektów. Najstarsze jej fryzury, na jakie trafiłam, pochodzą z 2012 roku:
Wtedy był to "cud, miód i orzeszki".
Trochę później:

Nie jestem fanką jej plastikowej twarzy, chociaż do tej pory dokonała się na tym polu znaczna poprawa. Jej obecne fryzury wg. mnie należą do jednych z lepszych na stardoll i sama mam przynajmniej jedną. Mały podgląd na zmiany:








Tak... wolę te fryzury bez konieczności patrzenia na twarz, trochę za dużo słodyczy.
Oto obecny wygląd lalki:
A to wygląd, z którego ja najbardziej ją kojarzę:
Pamiętam, że była jakaś mała afera, gdy na jakimś blogu Baby została obsmarowana ze względu na swoje umiłowanie do wysokiego czoła. Nie da się nie zauważyć, że wszystkie fryzury tak projektuje, co ja postrzegam jako minus, jeżeli chodzi o dopasowanie fryzury do mojej lalki. I tak, Baby często jest przesłodzona, ale widzieliśmy już gorsze rzeczy, a tamten post nieco przeginał, z resztą, teraz już nie istnieje.
Innych afer/plotek nie znam, nie widziałam lub też nie pamiętam.

Apartament Baby:

Talentu odmówić jej nie można.
Niedawno jej fryzura wygrała w konkursie i znalazła się w TressUp:

Jej twarz to naprawdę za dużo. Tyle się jej naoglądałam w czasie pisania tego posta, że moje limity są na wyczerpaniu, ale globusik zacny.

Baby ma jeszcze dwa inne konta, na których również projektuje i sprzedaje fryzury. Początkowo lalki na wszystkich kontach wyglądały tak samo, teraz jest inaczej.
ladymariahGirl:
Ta lalka mnie przeraża - wygląda jak głowa dziecka przyklejona do dorosłego ciała. Tu jest jeszcze gorzej:
Moja siostra uznała, że w tym wydaniu wygląda jak Magda Gessler:
Trzecie konto to LadyBabyFace i wygląda najnormalniej:

Podsumowując, Baby zdobyła zasłużoną popularność dzięki swoim projektom, a jej przesłodzona twarz na pewno pomogła w przyciągnięciu uwagi. Ja wolę myśleć o niej tylko w kontekście jej projektów.

7 komentarzy:

  1. Kiedyś to była jedna z moich ulubionych projektantek, po czym i tak wszystkie fryzury poszły na bazaar. Swego czasu, też się interesowałam stardesing. Do tej uważam, że nic mi z tego nie wychodziło. 😁😂

    OdpowiedzUsuń
  2. kojarzę, faktycznie niektóre fryzury są bardzo fajne. przeraża mnie tez ta twarz dziecka, zdecydowanie konto wygląda najkorzystniej haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twojego bloga! A co do babyfacejo to mega mi sie jej fryzury nie podobaja...

    OdpowiedzUsuń
  4. Da ktoś linka do reszty tej serii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://errorstardoll.blogspot.com/search/label/sławy
      wystarczy sprawdzić etykiety

      Usuń
  5. Zauważyłam, że obecnie Baby jest bardzo nie lubiana w "facebookowym" gronie Stardolla. Co chwile natykałam się na jakieś nieprzychylne komentarze o niej. Głównie dużo graczy mówi, że jest rasistką i podobno dała to nie raz ludziom odczuć. Pamiętam też pewną sytuację jak Baby wmówiła komuś, że czarne platformy z LE są warte 600sd. Ten ktoś za tyle jej sprzedał myśląc, że nieźle na tym wyszedł, a Baby wstawiła screeny rozmowy z podpisem "co za frajer" czy coś takiego. Dużo ludzi to udostępniało i ją krytykowało, a ona potem jakoś nieudolnie się z tego tłumaczyła. Teraz nawet jej projekty nie są już tak doceniane, czytałam również na facebooku jak jakieś dziewczyny komentowały kogoś włosy i powiedziały, że są w identycznej, plastikowej i nienaturalnej stylistyce co projekty od Baby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie bez powodu Baby nie ma SS na koncie głównym.
      Jak wspomniałaś o tym fb. to rzeczywiście sobie przypomniałam, że coś na ten temat słyszałam, ale nigdy nie trafiłam na konkrety.

      Usuń