środa, 6 kwietnia 2016

A może by tak przeczytać prezentacje #3

Kto ma ochotę przeczytać kilka wybitnych prezentacji?
Skoro tylko dla Ciebie, to po co w ogóle tutaj jest? Niech zostanie tam, u Ciebie.
Niesamowita opowieść. Czekam na ciąg dalszy.



No, to jeszcze sobie trochę poszukasz...

Ten już znalazł i nawet powiększył rodzinę. Zastanawiam się, czy ktoś publikuje to swoje życie realne (no, chyba nie), czy jest tak zakręcony w życie fikcyjne. Niezależnie od tego, która z tych opcji jest poprawną, zupełnie nie rozumiem po co o tym pisać w prezentacji.

Jesteście bohaterkami jakichś opowieści, czy jak?

To ciekawe, jak jedni gotowi są dzielić się najdrobniejszymi szczegółami ze swojego życia, a inni zgrywają tajemniczych i niedostępnych.
P.S. Nie pytajcie czyje są te prezentacje, bo nie pamiętam i nawet nie mam zamiaru tego w przyszłości zapisywać (tak będzie lepiej).

15 komentarzy:

  1. Najlepsze są te, które piszą, że one mają żony, męża i trylion dzieci, a wiek zapisany w ten sposób: 1* lat :3 swet cóte hihi
    :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo cóż za zaskoczenie, znam właścicielkę ostatniej prezentacji. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chcę poznać :C Podzieli się ktoś wiedzą?

      Usuń
    2. nie jestem pewna, ale coś czuję, że na 70% to xxxspectraxxx

      Usuń
    3. Ahaha, to się pomyliłaś, by zrobić mi na złość :)

      Usuń
    4. Ahaha, to się pomyliłaś, by zrobić mi na złość :)

      Usuń
    5. HONEY PIE DZIWKO NIGDY BYM CZEGOS TAKIEGO NIE NAPISALA

      Usuń
  3. Ja znam właścicielki dwóch prezentacji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyczuwam potencjał do tworzenia opek z wybitnymi Merysójkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam 3 autorki/autorów prezentacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam 3 autorki/autorów prezentacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czy druga to missoliwiah?XDDDDDDDD jaka osoba taka prezentacja, no cóż

    OdpowiedzUsuń
  8. ZNAM WSZYSTKICH HAHAHAH BEKA MAX XDD

    OdpowiedzUsuń