czwartek, 7 kwietnia 2016

10 lat

Stardoll właśnie świętuje 10 lat istnienia gry i pewnie niewiele jest osób, dla których również jest to już dekada w grze. Dla tych niewielu dodano nowe osiągnięcie:
Warte 30 stapunktów.
Ja w tym roku będę mieć swoje 7. urodziny.

Zobaczmy co przygotowano.
Nowa kolekcja CP jest w tej tematyce, chociaż, tak szczerze powiedziawszy, nie mam pojęcia czym się kierowano przy wyborze rzeczy.
Dzisiaj dodano nową zakładkę na stronie główniej:


Codziennie będziemy mogli skoczyć do kolejnego roku. Poza krótką informacją na jego temat, w każdym kółeczku przygotowana jest jakaś niespodzianka. Dzisiaj mamy konkurs, za udział w którym dostajemy darmową sukienkę:
Mam nadzieję, że pod kolejnymi latami kryje się coś ciekawszego, bo chociaż sukienka jest ładna, to trochę to mało jak na 10. urodziny (na 3. o wiele lepiej się przygotowano).

Z mniej istotnych rzecz:
- można zrobić imprezę w specjalnym pokoju (koszt to 10 sd)
- do doładowań dodano 10%
- 10% to żenada
- jest wyprzedaż w nelly, ale to chyba nie ma związku ze świętowaniem

13 komentarzy:

  1. Ja na moją statuetkę dziesięciolecia muszę czekać do listopada :(
    Co do 10% to chyba żart, 50% jak już, a nie 10 xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy nie będzie się im zgadzało, bo to 10 lat ;-; To 10 jest tak symbolicznie... co nie zmienia faktu, że to jest śmieszne.

      Usuń
    2. Co ty nie powiesz Wiolka, wiem że by im się nie zgadzało, ale to jest po prostu jakiś absurd xDDD
      Besos ~nope z mss

      Usuń
    3. Tylko ich hajs się musi zgadzać :')


      Usuń
  2. AH WOW XDD W 2022 dopiero ją dostanę :'D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi to chyba jeszcze 1,5 roku zostało do dziesiątki.
    10% ? Still more than Korwin, but..

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że to 10% jest tylko na doładowania ss nie sd ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. a dokładnie wczoraj były 8 urodziny mojego konta :')

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuję, że nie mam swojego pierwszego konta, wtedy też odblokowałabym to osiągnięcie.
    Jednak oprócz tego uważam, że samo to co przygotowali jest iście żałosne. To już 10 lat gry, a oni i na taką okazję się nie postarali. W zasadzie to, znając adminów i tak nie spodziewałam się niczego specjalnego. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na swoje 10lat poczekam do wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogli chociaż dać nam po 10 stardolarów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogli chociaż dać nam po 10 stardolarów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń