czwartek, 14 kwietnia 2016

(Nie) możesz bez tego żyć, czyli stardollowe wynalazki do przetrawienia #8

Dzisiejszy temat to starmovie. Pierwszą osobą, która go odgadła jest Andziacool324. Wygrywa 25 sd na zakupy ze swojej listy życzeń. W związku z tym, że moja KG jest zamknięta to proszę Cię o napisanie czego sobie życzysz pod moim albumem. Masz na to 48 godzin.

Funkcja została wprowadzona jesienią 2011 roku i od początku wydawała mi się być zupełnie nietrafiona. Jak płaskie, nieruszające się lalki mają być aktorkami/aktorami? Gdyby jeszcze w czasie trwania "filmu" można było zmieniać lalce pozę, jakoś modyfikować twarz...

Nic z tego. Po pewnym czasie po prostu wprowadzono możliwość dodawania dźwięków.



Najbardziej denerwuje mnie to, że lalka w filmie nie wygląda tak, jak wtedy gdy film zapisywałam. Zawsze przybiera wygląd aktualnie zapisany:
Powyżej to widać. Czarne włosy, a w miniaturce - blondynka, bo tak wtedy moja lalka wyglądała, ale na filmie już tego nie zobaczymy. A co jeśli bym chciała zrobić tematyczny filmik na Halloween, gdzie wygląd lalki jest najważniejszy?

Generalnie ignoruję istnienie tego badziewia, dzisiaj jednak postanowiła sprawdzić ostatniego zwycięzcę. Naprawdę, gorąco polecam, takie emocje... że mogę je pokazać na dwóch screenach.

W tle ćwierkają ptaszki, a później następuje niesamowity zwrot akcji. Odgłosy znikają i:
Wzruszyłam się.

Oceniam funkcję na kompletnie zbędną.

Podpowiedź do następnego posta: kolejna rzecz ze strony apartamentu gracza, na którą nawet nie patrzymy.

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A tak przy okazji, według mnie najlepsze starmovie robi/robiła MissKatarynka

      Usuń
  2. Full screen, camera czy może informacje np. kolor oczu itd.

    OdpowiedzUsuń
  3. haha nie kumam tego wynalazku od początku;P

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pewna że wszystkim do szczęścia są: moje kluby, użytkownicy z podobnymi zainteresowaniami i oczywiście nagrody, czy co to tam jest.
    Kiedyś chciałam tam coś zrobić, nie wiem czemu :') Wgl te filmiki cieszyły się kiedykolwiek popularnością, nie licząc okresu po wydaniu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś spamowalam o głosy na starmovie, bo wydawało mi się, że skoro jest taki niski poziom, to może coś wygram 😏 W ogóle trudno robi się te filmy.
    A ta funkcja to moze podgląd paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak sobie przeglądam ten blog od samego początku w sumie i chyba gdyby nie ten post to bym sobie w życiu nie przypomniała, że była taka funkcja jak filmy XD

    Cola342

    OdpowiedzUsuń