czwartek, 28 stycznia 2016

Przedwczesne świętowanie

Chociaż do 400 mln brakuje nam jeszcze ponad 400 tysięcy kont, stardoll już teraz postanowił rozpocząć świętowanie:
Dzięki temu, wszyscy, którzy liczyli na darmowe sd, już teraz mogą poczuć gorzki smak rozczarowania.
W każdym razie, gdy w końcu dobijemy do okrągłej liczby, w naszych apartamentach powinny pojawić się prezenty:
Mamy też inne "atrakcje":



1. Możemy podzielić się swoją stardollową historią, najciekawsze zostaną opublikowane na stronce.
2. Możemy doładować sobie SS z 25%-owym bonusem (mogli dać chociaż 40%).
3. Możemy wziąć udział w quizie, gdzie za poprawne rozwiązanie go powinniśmy otrzymać dodatkowy prezent - na razie nikt go jeszcze nie otrzymał.
4. Możemy zrobić zakupy w specjalnym sklepie. Z tym, że na razie jest to tylko jedno okno wystawowe, a może tylko tyle ma być?

Poszaleliśmy. Ale w sumie stardoll zaprezentował nam to, czego się spodziewałam.

8 komentarzy:

  1. Nie zdziwiłam się :/
    Bonnykou

    OdpowiedzUsuń
  2. Im więcej ludzie kupują ss tym oni są bardziej skąpi. Dziwi mnie, że w ogóle jeszcze świętują to wydarzenie skoro dla nich to nie jest ważne aby wynagrodzić trud graczy. Kiedyś to stardoll miał klimat, admini dbali o każdy szczegół.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh szkoda gadać. W bazarku dodali jeszcze nowy sklep na liście "400 Million Members".

    ZawszeKotka25

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za quiz od razu dostałam prezent. poduszke...

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie to samo, co u koleżanki wyżej. Nie było mnie na żadnej 'rocznicy' nabicia graczy na Stardoll, ale mam nadzieję, że prezenty, które przewidują admini będą fajne
    clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
  6. Straszne.Jak widzę te "atrakcje" dodane przez "wspaniałomyślnych" adminów to chcę mi się płakać.Kilka marnych prezentów i myślą chyba ,że będziemy ich wychwalać pod niebiosa -_-

    OdpowiedzUsuń
  7. To już nawet nie biorę w tym quizie udziału....
    Bonnykou

    OdpowiedzUsuń