wtorek, 2 lutego 2016

Małe zmiany, czy zapowiedź dużych?

Dzisiaj zauważyłam zmianę w wyglądzie paska stanu:
Początkowo myślałam, ze zmienił się tylko kolor paska poziomu, ale okazuje się, że wprowadzono też animację przy starmonetach (i stardollarach). Na screenie trochę to widać - stało się to po zaakceptowaniu przeze mnie prośbę o przyjaźń.
Powiadomienie po wykonaniu zadania:


Wczoraj wprowadzono też inną zmianę, czyli możliwość przesuwania/chowania wielu rzeczy na raz:
Może już nie pamiętacie, ale kiedy zmieniono szafę na katalog, wspomniałam, że teraz pasowałoby wprowadzić coś, co pomoże nam wpakować wiele rzeczy (np. zakupionych ubrań) na raz do szafy i w końcu jest :)

Dobrze, ze wprowadzane są jakieś zmiany, bo to znaczy, że ktoś tam pracuje, ale czy to wszystko? Mam nadzieję, ze nie i wciąż naiwnie liczę, że dodadzą nowe fryzury za poziomy...

4 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że te zmiany wyjdą na dobre, oby ich nie zepsuli :D
    clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal czekam na zmiany w bazarze, opcja wyszukiwania nie nadaje się do niczego ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Z powodu desperacji, bo sesja, wchodzę nawet ostatnio z większą częstotliwością na swoje konto. Może pozmienia się na tyle, że będę miała ochotę wrócić, choćby z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze jest jedna, a mianowicie- w starplazy pasek do "przechodzenia" na kolejną stronę, jak to tak można nazwać xd

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń