środa, 13 stycznia 2016

Kalendarium: styczeń 2012

Wiem, że ostatnie Kalendarium było już dość dawno temu (chociaż inne działy mają jeszcze dłuższą "przerwę"). Dzisiaj czas na kontynuację.

Styczeń 2012

HB's:
Rzeczy zdecydowanie nie należały do moich ulubionych.


Miesiąc zaczął się dość leniwie, dopiero 5 stycznia wprowadzono kilka nowych sztuk do RIO i dostawę do sklepu Evil Panda:
Sam sklep wyglądał trochę inaczej niż obecnie.
9 stycznia pojawiła się nowa kolekcja w nieistniejącym już sklepie - identiTee:




11 stycznia nowe rzeczy pojawiły się w sklepie Pretty n' Love:
Wraz z dostawą odświeżono wygląd sklepu.
Dwa dni później nowe meble trafiły do sklepu BASIC DECOR:





16 stycznia pojawiła się nowa kolekcja ANTIDOTE:



Wśród masy barw można było wyłowić kilka perełek, ale większe były szanse na dostanie oczopląsu.
Dwa dni później wprowadzono małą zmianę w wyszukiwarce w starplazie, tj. dodano możliwość wyboru przedziału cenowego:
Oprócz tej zmiany wprowadzono zupełną nowość:
Funkcja była przez jakiś tydzień dostępna tylko dla Royalty. Od momentu wprowadzenia, aż do dnia dzisiejszego, wizualnie nic się w niej nie zmieniło.
20 stycznia to dostawa do (nieistniejącego już) sklepu Glow:


Nigdy nie byłam jego fanką.

23 stycznia wprowadzono nową kolekcję w sklepie PopShop:
Dwa dni później admini zaczęli już nas kusić ofertą walentynkową:


W niektórych krajach była ona dostępna w innej wersji:


Dnia następnego na stardoll było już 150 milionów kont (obecnie brakuje nam niecałych 2 milionów do 400).
Jak wyglądało świętowanie?
Po pierwsze wszyscy dostali po 150sm:
A po drugie... po 150sd - do wydania w ciągu 150 minut:
Nie było osoby, która by sobie z tym nie poradziła.

27 stycznia dostarczono nową kolekcję do sklepu Game Zone (ten też już nie istnieje):

28 stycznia odblokowano skalę koloru skóry dla wszystkich graczy. Wcześniej była ona dostępna dla SS i Royalty, a pozostali mogli wybierać wśród kilku podstawowych kolorów:
Nic więcej godnego uwagi nie wydarzyło się w tym miesiącu.

6 komentarzy:

  1. Ooo...Pamiętam to szaleństwo ze 150 stardolarami,cieszyłam się wtedy jak głupia,ale kto by się nie cieszył.Niestety admini nie są zbyt chętni do robienia takich akcji:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe rzeczy, szczerze nie wiedziałam o tych zmianach wcześniej, zanim tu ich nie przeczytałam. Niektóre trochę zaskakujące..

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się że teraz twoje posty są takie jakby... smutniejsze?
    Kiedyś pisałaś inaczej ale to tylko moje zdanie :)
    Teraz mogliby dać 400 sd do wydania w 400 minut . U mnie to by była godzina.
    Bonnykou

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak patrze i wydaje mi sie, ze kiedys bylo wiecej artykulow za sm.

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh to 150sd w 150n minut, pamiętam to :) A ja glupia kupiłam sobie wtedy studio stylistyczne ;o (+ był na to hak, przez jakiś czas było że troche osób nie dostało tych sd i zabierano im ich własne 150sd, pasano do adminów o oddanie ich, i mawet jak się je dostawało i napisało się skargę to dostawało się kolejne 150sd ;p, wiem bo mi się tak udało ;p )

    OdpowiedzUsuń