środa, 9 września 2015

Kto najbardziej nie lubi MSW?

Trafiłam dzisiaj na dość interesujące konto:
Wśród wszystkich wystrojonych lalek, kont odpicowanych specjalnie pod MSW ("zobaczcie mój specjalny pokój, który zrobiłam na MSW!"), to jest pierwszym kontem anty-MSW, na które trafiłam.
Może to trochę ironiczne, ale zagłosowałam właśnie na nie. Nie uważacie, że byłoby zabawnie, gdyby wygrał ktoś, kto cały ten konkurs ma głęboko w Dupie?

Przy okazji, jestem ciekawa, czy wy też trafiliście na konta bojkotujące/kpiące sobie z tego całego konkursu.

13 komentarzy:

  1. Piękne! I ten Comic Sans <3
    Też trzymam kciuki za wygraną kogoś anty-MSW.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez przesady. Jeśli nie lubi to niech zamknie KG, a nie próbuje pokazac jaka to ona jest anty... Po drugie MSW jest dla osób które tego chcą i się starają (fakt, że spam to nielubiana część MSW jednak dzieki niemu się wygrywa), a ona raczej nic nie robi by nią być.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona właśnie w sprawie spamu się wypowiada.

      Usuń
    2. Widać ból pupy plastikowej uczestniczki MSW. XD

      Usuń
    3. Ja tam pierwszy raz widzę kogoś tak demonstrującego swoje anty-MSW nastawienie, więc imho nie jest ono robione na pokaz. Plus MSW przypomina prawdziwe konkursy Miss, tam też liczy się głównie hajs. MSW jest jedynie mniej seksistowskie.

      Usuń
  3. Niech da fotkę do spotlight, może admini ją featurują za kreatywność xD

    OdpowiedzUsuń
  4. hahah dobre! ten szał na MSW jest zalosny. Malo kto zasluguje naprawde by wygrac, to jest mega naciągane

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ktoś nie chce brać udziału to niech nie bierze. Przecież nikt nie zmusza nikogo do brania udziału i głosowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny pomysł, jestem zdecydowanie przeciw MSW, popieram ją w 101% XDD

    tysulka

    OdpowiedzUsuń