wtorek, 8 września 2015

Zmiany

Stardoll, przynajmniej dla mnie, jest dzisiaj strasznie zwieszony. Wszystko przez zmiany w apartamentach.

Nie ma drzwi ani szafy. Co mnie zdziwiło, to fakt, że ściankę przesunęli trochę dalej. Zapewne wiele osób musi teraz zrobić w pokoju głównym przemeblowanie.
Tak wyglądają opcje:




Niby wszystko ładnie, ale wyszukiwanie ubrań, jakieś takie nieporęczne mi się wydaje. Szkoda, że w przypadku nowych zakupów, nie ma jednej ikonki, po naciśnięciu której, zakupy trafiały by do naszych podręcznych katalogów. Myślę, że to zostanie jeszcze wprowadzone.
W katalogach trzeba też dodać więcej kategorii wyszukiwania (przede wszystkim marki).

A teraz ze strony odwiedzającego:
Już nie możemy obejrzeć kolekcji ubrań innych graczy. Czy tak będzie na stałe?

Z innych nowości: stardoll, wreszcie, po wielu latach, pozwolił nam sprzedawać poprzednie kolekcje sklepów MSW. Do bazaaru trafiły też rzeczy z Museum Mile.

21 komentarzy:

  1. Nie podobają mi się te zmiany, wolałam szafę. :v

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi zmiana bardzo przypadła do gustu - dotychczasowe "szperanie" w szafie przez te bezsensownie przesuwające się ubrania i strony zajmowało naprawdę wiele czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie korzystałam z nowych opcji, ale już od dawna marzyłam o takim katalogu. Ciekawe, jak się sprawdzi. Mam nadzieję, że bd można "grzebać" w szafach innych, bo lubiłam szukać inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się nowy wygląd, teraz tworzenie stylizacji jest o wiele łatwiejsze. Z szafy i tak nie korzystałam, a do wyglądu wnętrz nie przywiązuję dużej wagi, więc nie przeszkadza mi to, że została usunięta. Jedyna wada - muszę klikać kilka razy na ikonkę odświeżania, bo za jednym razem nie ładują się wszystkie strony. :< Ale z tym chyba nic nie zrobią, nie bez powodu dodali tę ikonę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o drugiej wadzie; trochę szkoda, że nie można zobaczyć co inni mają w swojej garderobie.

      Usuń
  5. Wszystko fajnie tylk, że muszę dokupywać materiały by załonić ścianę przez to przedłużenie.... Jestem zła ze nie mg oglądać co inni mają w szafie (poszukuje paru rzeczy).
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy tylko mi się ta 'zmiana' nigdzie nie wyświetla? Ja nadal mam szafę i w każdym apartamencie tą szafę widzę. Co ze mną nie tak?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie u wszystkich zmiany się pojawiły. Wydaje mi się, ze do jutra powinny być wszędzie.

      Usuń
    2. A mnie się wydaje, że one są na razie "na próbę" dostępne dla royalty.

      Usuń
    3. W tym momencie prawdopodobnie tylko Royalty to mają, ale nie wiadomo, jak długo to potrwa. Ja obstawiam, że do jutra będą mieć wszyscy, ale oczywiście może się to przedłużyć.

      Usuń
    4. Na moim drugim koncie nss mam tą aktualizację :v

      Usuń
  7. no niestety u mnie jeszcze nie została wprowadzona zmiana..... czekam zniecierpliwiona :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak mnie to boli, że mam tam teraz taki bajzel matko

    OdpowiedzUsuń
  9. Dajcie spokój, mnie ta zmiana w ogóle się nie podoba. Kiedyś chociaż miałam burdel w szafie to i tak wiedziałam gdzie co jest, teraz wszystkiego szukać trzeba, co z tego jak są te filtry jak i tak kolejność ciuchów pozmieniana, niektórych ciuchów nie ma. Nie można zajrzeć do szafy innych- wielka wtopa, może to jeszcze zmienią. Miało być dobrze a wyszło jak zawsze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram... jak dla mnie beznadziejne rozwiązanie, do tego bizuteria jest wymieszana z ciuchami .-.

      Usuń
  10. Zmiana jest koszmarna, nie mogę znaleźć wszystkich ubrań i dodatków ze schowka, szukanie ubrań jest niewygodne, dodatki i ubrania sa wymieszane... Bardzo kiepska zmiana, nieprzemyślana i niedopracowana.
    Nimrodel

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jest ten sam błąd jak w katalogu w starplazie czyli spódnice w kategorii "spodnie".

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko fajnie,ale jak na blogach będą robione metamorfozy?To będzie lekkie utrudnienie.Ja nie mam jeszcze zmiany
    misszuzanna4040

    OdpowiedzUsuń