sobota, 19 września 2015

Kto ma najwyższy poziom na stardoll?

Ponieważ stardoll nie prowadzi żadnego rankingu kont z najwyższymi poziomami, możemy tylko zgadywać kto osiągnął najwyższy (w tym momencie) poziom i jaki jest to poziom.
Bardzo często spotykam się z opinią, ze najwyższy level osiągnęła friend94 (140), trafiłam jednak na konto o wyższym poziomie:
Chryspi jest na stardoll od 2008 roku i osiągnęła już 151 poziom.

Trochę szukałam, ale nie znalazłam nikogo z wyższą ilością starpunktów.
Może wy znaleźliście?

EDIT: Dziewczyna zmieniła nick na chrys i w momencie, gdy to piszę, ma już 238 poziom.


5 komentarzy:

  1. Kiedyś zostałam zaproszona do klubu "The Elders" czy jakoś tak, gdzie zapraszają konta będące na Sd od 6-7 lat i więcej. Nawet tam jednak nie widziałam tak wysokiego lvlu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najwyższy poziom jaki widziałam, to 121, miała go jakaś Polka.

    OdpowiedzUsuń