piątek, 11 września 2015

Bazaar do remontu

Admini dopracowują nasze apartamenty, a w kolejce, już od dawna, czeka starbazaar.
Zmianami, których oczekują gracze są:
- udoskonalenie wyszukiwania poprzez dodanie więcej filtrów marek, czy możliwość połączenia filtrów, np. biała sukienka z PPQ
- wprowadzenie przymierzalni do starbazaaru

Ja mam jeszcze kilka propozycji.
Od strony kupującego:
- odłożenie "na bok" rzeczy, które chcemy kupić - taki osobny wysuwany z boku panel, do którego możemy dodać na powiedzmy, 10 minut wybraną rzecz, nad której kupnem się zastanawiamy. Oczywiście, jeżeli rzecz zostanie w tym czasie sprzedana komuś innemu, to nasz starta. Nie byłoby to na zasadzie zaklepywania sobie czegokolwiek.
- kupowanie "na prezent", czyli kupiona rzecz automatycznie trafiałaby na wybrane przez nas konto. Spodobałoby się pewnie tym, którzy mają wiele kont i chcą sobie coś powysyłać.
Od strony sprzedającego:
- możliwość wystawienie więcej niż 20 rzeczy w tym samym czasie
- możliwość kategoryzowania swoich rzeczy na np. "rzeczy do sprzedania", "nietykalne", "na loterię", w taki sposób byśmy sami mogli sobie te kategorie wymyślać
- automatyczne wystawianie - gdy coś się sprzeda, na miejsce tej rzeczy pojawia się inna, wcześniej przez nas wybrana, w cenie również wcześniej przez nas ustalonej.

To takie moje luźne propozycje. Jakie byłyby wasze?

10 komentarzy:

  1. -możliwość kupna więcej niż 5 rzeczy od jednego sprzedawcy ;-;
    bardzo uciążliwe to jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam na poprawę szafy, bo nie mam zamiaru drugi raz jej układać...

    OdpowiedzUsuń
  3. i powinni dodac zaległe sklepy i mozliwosc sprzedazy WSZYSTKIEGO bo nie wszystko mozna.

    OdpowiedzUsuń
  4. super propozycje + to co mówi tynka :) byłoby świetnie, żeby te rzeczy wprowadzili, ale najbardziej dlaaa mnie byłaby jednak możliwość przymierzenia, odłożenia "na bok", czy też więcej marek w wyszukiwarce

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do tego wszystkiego dodałabym jeszcze, że kiedy kupimy jakieś ubranie czy coś w starbazarze to nie musimy czekać 48h( nie wiem na co), tylko chociaż 24 h lub wcale.

    OdpowiedzUsuń
  6. Totalnie zgadzam się z postem. Śmieszy mnie kiedy ludzie się wykłócają że łączenie filtrów wymagałoby dużo pracy bo tak nie jest, już obecnie sd ma tak zakodowane wyszukiwanie w bazaarze że połączenie marki+ koloru/fasonu jest dziecinnie proste.
    Ale tak z innej beczki, możliwość wyszukiwania marki średniuje jej ceny. Bo owszem, ludzie nie będą sprzedawać tak drogo, ale też nie będą jechać po taniości żeby szybko zbyć. Zanim callie's picks dostało się do katalogu spokojnie można było znajdować mnóstwo rzeczy do 5sd, teraz są już raczej nieliczne.

    Tak btw, przestańcie się wykłócać o usunięcie limitu 5 rzeczy i 2dniowej kwarantanny bo sd tego nie zrobi. Chociaż nie jest to może jakoś wyjątkowo zmyślne ale wciąż działa. Bez tego zhackowane konto zostałoby wymiecione do zera w godzinę a wszystko zostałoby przekazane osobom dalej...
    *limit też pomaga przy 2sc/sd wyprzedażach, jasne, fajnie by było móc kupić więcej ciuchów ale gdyby nie było limitu to pewnie wszystko szłoby do jakichś 5-10 osób z najszybszymi komputerami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, mi się ta opcja podobaa, ten limit w sensie, nie przeszkadza mi to, wg mnie jest to okej, choc nigdy mi nikt konta nie okradl i raczej sie tak nie stanie

      Usuń
  7. Osobiście najbardziej zależy mi na możliwości łączeniu filtrów "marka+model+część garderoby" oraz na umożliwieniu graczom sprzedaży starych marek takich, jak Otto czy Kohl. Sama wzdycham do kilku ubranek, znam osoby, które, gdyby miały taką możliwość, sprzedałyby mi te rzeczy, ale nie mogą, ze względu na to absurdalne ograniczenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, jak lubisz khols i w końcu bedzie mozna sprzedawac te szmatki, to zglos sie do mnie koniecznie XD z checia sie pozbede wszystkiego, a mam tego calkiem sporo, bo kiedys zbierałam XDD

      Usuń
  8. Dla mnie bardzo jest uciążliwa opcja, która zabrania kupna więcej niż 5 rzeczy od jednego sprzedawcy. Sorry, jeżeli koczuje się po bazarkach wielu osób godzinami i znajdzie się osobę, która sprzedaje bardzo tanio rzeczy, na które polujesz, to dlaczego masz ich nie kupić? Według mnie liczy się zasada kto pierwszy, ten lepszy. Poza tym dla mnie dobrą opcją byłaby możliwość robienia zdjęć ciuchów na bazarze. Wtedy można je spokojnie dodawać do swojej wishlisty.

    OdpowiedzUsuń