poniedziałek, 5 stycznia 2015

Kalendarium: styczeń 2011

Czekaliście, czy nie - czas zobaczyć jak wyglądał styczeń, dokładnie 4 lata temu :)

HB's:
W moim odczuciu są to jedne z gorszych HB's.
3 stycznia użytkownicy Royalty dostali takie wiadomości:
Sukienki trafiły na nasze (Royalty) konta i chociaż sporo osób miało problem z tym, że sukienka nie jest dla wszystkich, to nie było czego żałować po założeniu jej na lalkę. Wygląda to trochę jak lalka ubrana w filetowy karton...

4 stycznia pojawiła się kolejna ukryta kolekcja OTTO:


6 na stronie głównej pojawiła się reklama książki Mortal Kiss:
Swoją drogą - byłoby zabawnie gdyby na podstawie książki zrobiono film...
11 stycznia zaczęto wprowadzać zmiany do salonu piękności. Pierwszyą było wprowadzenie możliwości zmiany koloru brwi (wcześniej był tylko jeden podstawowy kolor):
Kolejną -  możliwość cofnięcia ostatniego ruchu (np. pędzlem):

Następnego dnia zmodyfikowano fryzury. W większości wyszło to na lepsze, ale np. dredy wyglądały lepiej przed "napuszeniem" ich. Zmianie uległy 2 fryzury starpunktowe:

Chyba lepsze były przed zmianą.
Wprowadzono też nowe brwi:

13 stycznia pojawiła się nowa kolekcja ANTIDOTE:



Dla mnie była okropna. Zalegała kilka miesięcy i opuściła starplazę niewyprzedana.
Pod koniec dnia, 15 stycznia dobiliśmy do 90 mln członków:
Świętowanie rozpoczęło się 17 stycznia:

Tego dnia zmodyfikowano oczy w salonie piękności:

19 pojawiła się fajna akcja z okazji 90 mln:

Zawsze to coś.
W salonie wprowadzono nowe nosy:



Reklama:
Tak wyglądała lalka za zarabianie sd w styczniu:
25 wprowadzono kolejne zmiany do salonów pięknosci:
*nowe tło i możliwość przybliżania i oddalania lalki:
*nowe oczy i twarze dla SS:

Obecnie są dostępne dla wszystkich.

26 stycznia dodano jeszcze nowe usta dla SS (teraz dostępne dla wszystkich):

Wyobrażacie sobie, jak prymitywny był salon piękności przed tymi zmianami? Nie ma się co dziwić, ze lalki wyglądały gorzej.

Poza nowymi ustami dostaliśmy nowy sklep - PopShop:



Rzeczy są dostępne do dzisiaj...
Za pośrednictwem specjalnego linku można było zdobyć rzeczy z Tangled:
Niestety, peruki są teraz nie do zdobycia.

29 stycznia stardoll ogarnęła panika: rozeszła się wieść, że strona zostanie kupiona przez Disney. Cała afera zyskała nazwę Disneydoll:
Pewna użytkowniczka przedstawiła stardollowej społeczności list, który jakoby dostała od administarcji. List potwierdzał sprzedaż strony, z tym, że został "wysłany" w weekend, a w weekendy nikt z administracji nie pracuje:
Jak widzicie, w liście szybko odnaleziono błędy.
Cała afera okazała się być zwykłą plotką, co potwierdziła chociażby Gosia.Stardoll na twitterze:
Dziewczyna od listu została ukarana. Chyba osunięto jej konto.

P.S. Co powiecie na loterię z fryzurami?

11 komentarzy:

  1. Faktycznie, nudny miesiąc. Czekałam na kalendarium ;). Loteria? Brzmi ciekawie, dawno czegoś takiego nie było.

    OdpowiedzUsuń
  2. HB's faktycznie chyba najgorsze ever.
    A afera z Disneydoll to jedna z tych najgoręcej przyjętych. Nie było czasem jakiegoś protestu/bojkotu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były. Niezłe bagno musieli admini ogarniać po weekendzie.

      Usuń
  3. Nareszcie kalendarium :D Na temat loteri nie mam nic przeciwko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam tą aferę z disneydoll i bulwers wszystkich na ocomie, co to było. Śmieszą mnie też błędy adminów, "odświerz" swoją doll. Czekam na następne kalendarium, mój ulubiony dział.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam kilka rzeczy, ciekawi mnie zawsze w kalendariach Mortal Kiss :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda że nie można sprzedawać otto. wiele bym się pozbyla, ale bluzkę z ćwiekami i jeansową kurteczkę przezyc nie moge. szkoda :) ale wszystko doskonale pamietam i teskno nawet za tandetnymi hot buysami, bo wtedy bylo duzo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Loteria z fryzurami? Jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie to nudny miesiąc. Ja dołączyłam do stardolla w 2012 (jeszcze na starym koncie) więc nie mogę tego pamiętać.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam te czasy jak miałam stare konto. Dla mnie to też był szok, że stardoll będzie sprzedany. Hot buysy mi się nie podobały. ;)
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam ten rok .Wtedy miałam stare konto.Był dla mnie szok że stardoll będzie sprzedany.Nie podobały mi się Hot buysy.

    OdpowiedzUsuń