piątek, 30 stycznia 2015

Nowy dział na blogu - konkurs

Wymyśliłam dzisiaj (jakieś 2 minuty temu) nowy dział. Będzie on dotyczył oceny różnych stardollowych funkcji, jak np. utylizacja. Pierwszy post pojawi się zapewne jutro.
Ale, ale, nie mam jeszcze tytułu dla serii, więc jeżeli ktoś wpadnie na coś lepszego niż ja (w moim odczuciu) w ciągu tego dnia, dostanie ode mnie prezent z listy życzeń o wartości do 15sd.
Można jeszcze zgarnąć prezent(y) do 25 sd. Trzeba odgadnąć za co wezmę się na pierwszy strzał (to już ustaliłam). Tak więc czas macie do ukazania się posta.
P.S. Jak nikt nie trafi, to nikt nic nie dostanie :3

11 komentarzy:

  1. A jakie np. funkcje bierzesz pod uwagę? Takie jak powiększenie ekranu też?
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do nazwy to kompletnie nie mam pomysłu, ale zgaduję, że weźmiesz się za scenerie. :D
    Deberta

    OdpowiedzUsuń
  3. Design?- może to.
    Stardoll'owe tajemnice- propozycja tytułu.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  4. Studio stylistyczne?

    Hmm, a tytuł to może "(Nie)zbędnik doświadczonego gracza czyli stardollowe funkcje pod lupą".

    OdpowiedzUsuń
  5. Utylizacja XD
    Starbazar/ Salon Piękności

    OdpowiedzUsuń
  6. Siabadabadaba, rikiriki tak.
    Zapraszam: http://podbacznymokiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Stardollowy inspektor w akcji :D

    Moze na pierwszy rzut pojdzie The Vote?

    Soniass999

    OdpowiedzUsuń