sobota, 17 stycznia 2015

Worst #7

Palenie takie cool, papieros taki prawdziwy...

Gdyby poprzesuwać nieco rysy to byłoby ok.

Kaczka.



Bródka trochę jak plewione pole uprawne i te brwi transwestyty.

Zniszczona życiem...

Cudne brwi, pasują w 100%

To, co tutaj najbardziej przeszkadza, to zbyt szeroko rozstawione oczka.

A tutaj oczu prawie nie widać.

Zgadnijcie z jakiego kraju jest ta osoba...

Włosy i policzki.

Niebywale seksownie.

Macho. 

Nawet ładna, ale usta proszę niżej, niech nie wchodzą do nosa.

Fryzura na fryzurze i mega bródka (szczególnie ten mały fragmencik pod ustami)

Tak wg. 9-latek wygląda ideał piękna, która zawsze kojarzy im się z "byciem sexy".

Taki idealny...

Nic mnie tutaj tak nie boli, jak ta kokardka. Po co?

Ach te mięśnie, kto je opanuje?

Nie za ciasno trochę w tym ubraniu?

"Jestę Seksi"

Niektóre rzeczy z działu Design nie powinny istnieć.

Witam Panią...znaczy Pana, przepraszam, zmyliła mnie ta koszulka.

Oby nie uciekły...

9 komentarzy:

  1. Myślałam że 3 jest najgorsza,myliłam się :/

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahahah padłam na tym z emo włosami i kokardką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgaduję że użytkowniczka jest z Turcji (duże czoło). 1 zdjęcie mnie po prostu rozwaliło XD Ciekawe gdzie sprzedają takie grube papierosy (͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze kaczki i te oddalone oczy XD. Ciekawe czy to specjalnie takie ,,piękne''.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  5. O co tym Turkom chodzi w ogóle z tymi wielkimi łbami, bombiastymi czołami i ustami pod nosem?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia byłaby całkiem niezła bez tych cycków na wierzchu.
    W tym poście wyjątkowo "udane" okazy xD Gdybym piła teraz kawkę/herbatkę, na pewno bym się opluła.

    OdpowiedzUsuń
  7. ech... niektóre worsty to ból dupy (za przeproszeniem) na przykład ta ostatnia jest naprawde dobrze wykonana (nawet z tym biustem) i wygląda dobrze (przynajmniej mi wpadła w oko) a co do "ideałów 9-latek" to też ich tu nie powinno być bo chyba każde początkujące konto tak wyglądało nawet (właściwie to mam dwa xD karola664 i gwiazda.O.) moje ale z czasem to mija bo widzi sie innych uzytkowników i zaczyna sie odróżniac dobre od złego :/ no i jeszcze jak stardoll raczkował była taka moda bo komuś sie to podobało no i tak było no, ale to tylko moje gówno warte opinie :P a tak btw to w sumie nie wiem po co ja co to pisze bo jestem walonym gimbusem i nie wiem co oznacza wyrażanie własnej opinii *<--sarkazm* no to chyba tyle chciałam powiedzieć :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przez chwilę myślałam że 10 ma czopek zamiast nosa xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z każdym, prócz ideałów 9-latek.
    Najlepsze na koniec :D

    OdpowiedzUsuń