poniedziałek, 17 listopada 2014

(psycho)Fani

Wielu z nas ma swoich idolów, swoje ulubione gwiazdy. Obecnie coraz więcej osób na stardoll stylizuje swoje lalki na ulubione gwiazdy. O ile część tych dzieł należy podziwiać, o tyle niektóre mnie odrzucają.
Nie jestem fanką grupy One Direction, nie będę też oceniać ich muzyki.
Negatywnie mogłabym się wypowiedzieć o ich fankach, które bardzo często przeginają.
Nie pokusiłam się o znalezienie piosenki "take me home", w każdym razie to, co widzicie powyżej to scan z apartamentu, który moim zdaniem został bardzo fajnie wykonany.

Zupełnie inną bajką jest tworzenie "szczęśliwej rodziny" ze swoim idolem:
Są też rodzinki z dziećmi. Strach pomyśleć, co by było, gdyby w czasie największej popularności Justina Biebera wprowadzono jego lalkę do kupienia...
To już jest straszne.
A ten gościu, tak szczerze powiedziawszy, piękny nie jest. Lalka tylko pogarsza sprawę. Poważnie: gdybyście zobaczyli tak wystylizowana lalkę, nie znając realnego odpowiednika, to co byście o niej pomyśleli?
Tutaj projekty poświęcone głównie Rihannie. Ciekawa kolekcja.
A teraz sama Rihanna:
Tego pana nikomu nie muszę przedstawiać:
Lana:
Bella:
Tak, Bella, a nie Kristen. Pamiętam, że jedna dziewczyna stworzyła cały apartament poświęcony tej kiepskiej sadze i wyszło jej bardzo fajnie.
Avril:
I apartament:
Osobiście uważam, że to fajny pomysł, by poświęcić kilka pokoi apartamentu dla swojego idola. Niech będzie i cały apartament. Jak umiesz, to stań się podobizną tej gwiazdy, nawet i na stałe.
Ale nie rób "szczęśliwej rodzinki", czy ołtarza oddawania wiecznego kultu swoim wielki, wspaniałym, najbardziej utalentowanym na świecie idolom, którym wszyscy hejtujący po prostu zazdroszczą (wszystko jedno czego).

TAKI MAŁY BONUSIK NA KONIEC:

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lana i Bella są świetne, nie dość, że bardzo dobrze odwzorowane, to jeszcze ładne same w sobie. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś podać mi nicki tych dollek? :)

      Usuń
    2. Niestety nie mam. Zbierałam je dłuższy czas i nie przykładałam uwagi do ich nicków (jak zawsze).

      Usuń
    3. Aaaaa.... No to tak, nie znam.

      Usuń
    4. Bella to Caah_Contel, jest także Edward Ewer_Sanchez i Rosalie Athenna06

      Usuń
  3. Ja ostatnio byłam w trakcie tworzenia "takiego czegoś", no ale bez przesady. Nie będę zakładać rodzinki z moim idolem, to jest tak trochę... chore xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ktoś mnie oświeci o co kaman z tą trzecią fotką? Lalka jest zrobiona na kogoś sławnego? (Widocznie nie za bardzo sławny ten kolo, skoro ja nie kojarzę...).
    My_drive_531

    OdpowiedzUsuń
  5. "Take Me Home" to płyta, nie piosenka. Sceneria z tą budką mnie zachwyciła *-* PS. Nie ciśnij po wszystkich fankach, niektóre (w tym ja, pozdrawia Directioner) są baaardzo normalnymi dziewczynami, która słuchają zupełnie różnych typów muzyki poza 1D.

    OdpowiedzUsuń