środa, 5 listopada 2014

Potworna Miss

Mamy wyniki. W 2014 roku wygrała dziewczyna z Brazylii, która, jak do tej poey, jest najbrzydszą ze zwycięskich lalek:
Z bliska:

Źle dopasowane włosy. Makijaż bleeeeeeeeeee (i do tego z LUXE) - wygląda to tak, jakby właścicielka dopiero uczyła się robić makijaż lalce. Do tego wszystkiego - najgorsze sztuczne rzęsy, jakie kiedykolwiek można było zdobyć na stardoll. Idealny materiał na "Worst".
Dlaczego więc wygrała? Bo ma kupę kasy (co widać po apartamencie), przy czym wszystko jest jakiś takie kiczowate - nawet skojarzyło mi się z Keirą-V.
I druga sprawa:
Nie wiem, czy oglądacie filmiki stardoll na youtube. W jednym z filmików #asknoelani, prowadząca, czyli Noelani rozmawiała z pracownicą stardoll pochodzącą z Brazylii. Na koniec odcinka Brazylijka przekazała w swoim języku wiadomość do stardollowiczów. Chodziło o to, ze Brazylia była w tamtym czasie na II miejscu w MSW. Nic więc dziwnego, że jak się zainteresowani dowiedzieli, to postanowili zrobić wszystko, by dziewczyna z ich kraju wygrała.

Teraz się tylko zastanawiam, jaki sens jest w tym konkursie.

17 komentarzy:

  1. Że cooooo? Pytam się jak takie plastikowe coś mogło wygrać MSW??? Żenada ._.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda jak ,,worst".

    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona jest okropna ._.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie zamierzam tego komentować. Jak dobrze, że nie brałam udziału w tej parodii :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że Barbie na rywalkę. Na 30 innych uczestniczek to coś zajeło 1 miejsce. Ciekawe czy "oszukiwała" robiąc lewe konta i głosując na siebie. Bo dziwi mnie kto chciałby na "to" zagłosować...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pier*ole (przepraszam za złe słowo). To jakaś masakra. Od dziś nie biorę udziału, ani nie będę na nikogo głosowała podczas MSW

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie kolejna porażka stardolla...
    Mogli by zrobić coś w stylu że finalistki są wyświetlane bez nicku i narodowości to może coś takiego by się nie zdarzyło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie. Większość osób głosuje na swoją narodowość, nie dlatego, że ktoś jest piękny, zdolny itp.

      Usuń
  8. No brak słów. Spodziewałam się podobnej lasi ale nie takiej. .Kompletna porażka, myślałam że zwyciężczyni powinna umieć się malować na sd.-.Nie mówiąc o włosach, ja bym nawet za nie 1sd nie dala. ..Boże masakra

    OdpowiedzUsuń
  9. Żenada i ta informacja o filmiku mmm cudownie.Spodziewałam się że będzie jakiś plastik ale nie to aż mnie mdli fe

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to zobaczyłam to ręce mi opadły. ;c
    Deberta

    OdpowiedzUsuń
  11. Wchodzę dziś na Sd, widzę wyniki MSW i:
    D:
    D: D:
    D: D: D:
    Dafuq?!
    Chyba wolę Turczynki nawet. Dat rzęs... O_o

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaniemówiłam.Ona jest taka piękna...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest tyle pięknych dollek na stardoll, że aż przykro patrzeć, że wygrało takie coś. Aż się boję kto wygra w przyszłym roku...

    OdpowiedzUsuń
  14. Tragedia! :P Widzialam sporo rozsylanego przez nia spamu...

    SoniaSS999

    OdpowiedzUsuń