wtorek, 11 listopada 2014

Naprawię ci cycki

No więc, zwiedzam sobie imprezy w swoim męskim ciałku i trafiam na takie wynaturzenie:
Potworne. Po raz pierwszy widzę coś takiego. Oczywiście, w swej bezczelności, od razu owe zjawisko skomentowałam. Ale ciężko jest chłopakowi. Od razu: "gdzie patrzysz"- taka dyskryminacja...

Na imprezie był jeszcze chłopiec obrońca. Niemniej, panna szybko się zwinęła. Chłopiec trochę podskakiwał, aż w końcu pod wpływem krytyki wszystkich zebranych, postanowił nas opuścić.

Z ciekawości odwiedziłam apartament Panny Lewitujący Cyc:
Właśnie uczyniłam stardoll lepszym miejscem. Czuję się spełniona/spełniony :D

9 komentarzy:

  1. Ciekawe ile owa persona ma lat ...Sądzę że nie za wiele... A może kompleksy? W sumie całkiem interesujące zjawisko w internecie. Przypuszczam że wzięło się właśnie z kompleksów a może z głupoty ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. No no, cud, miód i malina. Tylko pozazdrościć! xd

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała doll jest paskudna, widziałam już wiele gatunków big cyca, ale ten pozamiatał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosko podkreślone cyce - taka subtelność to skarb...
    my_drive_531

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Shiroayu :)Zmieniasz świat na lepsze.Panna Big Cyc najwyraźniej wzięła sobie rady przystojniaczka do serca :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesus, jaka sztuczna! Ja ciągle nie wiem co w tym jest takiego fajnego, takie lalki wyglądają okropnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ruchable :3 a tak na serio to fuuu xdd

    OdpowiedzUsuń